کد خبر : 1568901 | 24 آبان 1397 ساعت 13:05 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت تراکتور برای پرسپولیس با 11 غایب(عکس)

تمرینات تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس از روز گذشته با غیبت تعداد زیادی از اعضای این تیم شروع شد.

به گزارش ورزش سه، اعضای تیم تراکتورسازی بعد از برتری 4 بر یک مقابل ذوب آهن با نظر کادرفنی چند روز به استراحت پرداختند و از روز گذشته تمرینات خود را در تبریز استارت زدند.


تراکتورسازی یکشنبه 4 آذرماه در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه ازادی صف آرایی خواهد کرد و به همین خاطر تمرینات این تیم قبل از بازی مذکوراهمیت زیادی دارد.

 

با این حال تراکتوری ها تمرینات خود را با لشگری از غایبان استارت زدند. علاوه بر محمد تقوی سرمربی موقت این تیم که به انگلیس سفر کرده و قرار است امروز به ایران برگردد، 6 بازیکن ملی پوش و خارجی ها نیز در تمرینات حضور ندارند.

 


مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی 3 ملی پوش تراکتور در تیم ملی بزرگسالان هستند و علی طاهران، محمد مسلمی پور و محمدرضا آزادی در تیم ملی امید حضور دارند. همچنین آنتونی استوکس، یوکیا سوگیتا و لی اروین نیز چند روز با کسب اجازه از کادرفنی به کشورهایشان رفته اند. ضمن اینکه علی عبدالله زاده مدافع خاطی سرخپوشان نیز هنوز تکلیفش روشن نشده تا عملا تمرینات تراکتور با 10 بازیکن غایب استارت بخورد.


با توجه به حساسیت بالای بازی با پرسپولیس ممکن است غیبت این تعداد بازیکن در تمرینات به ضرر تراکتوری تمام شود که 3 برد متوالی کسب کرده و شرایط خیلی خوبی از نظر روحی و فنی دارد.

 

دیدگاه‌ها