کد خبر : 1568902 | 24 آبان 1397 ساعت 13:08 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای گرفتن سهمیه سوم صعود مستقیم لیگ قهرمانان

قطر رقیب جدی ایران در غرب آسیا

سهمیه قطر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا درست مثل ایران 2+2 شد تا این کشور هم برای رسیدن به سهمیه سوم صعود مستقیم تلاش ویژه ای داشته باشد.

قطر رقیب جدی ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"،کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم گیری جدید خود برای اجرای چشم انداز پیشرفت رقابت های باشگاهی در سطح اول قاره کهن تصمیم گرفت سهمیه های بیشتری به کشورهای مختلف و درجه دو اختصاص دهد. همین تصمیم کافی بود تا سهمیه های برخی کشورها کاهش پیدا کند از جمله ایران و قطر تا دو نماینده این کشورهای مطرح حاشیه خلیج فارس راهی پلی آف شوند.


روزنامه استاد الدوحه امروز در گزارشی پیرامون مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان با اشاره به صعود مستقیم الدحیل و السد به مرحله گروهی و الریان و الغرافه به پلی آف مدعی شد روسای فدراسیون قطر در تلاش هستند تا با عدم احراز شرایط لیگ حرفه ای از سوی کشورهای درجه دو غرب آسیا باز هم صاحب سه سهمیه مستقیم به مرحله گروهی شوند.


این درحالی است که فصل گذشته با عدم تایید مجوز حضور نماینده های عراق و بحرین در مرحله گروهی این دو سهمیه به ایران و قطر رسید تا یکی از سهمیه های پلی آف راهی مرحله گروهی شوند و تنها یک تیم از دو کشور به پلی آف صعود کند اما امسال با احراز شرایط باشگاه های عراقی به نظر می رسد تنها یک تیم از بحرین مجوز صعود را از دست بدهد تا تنها سهمیه صعود مستقیم و افزایش در مرحله گروهی به یکی از دو کشور ایران و قطر برسد.

دیدگاه‌ها