کد خبر : 1568908 | 24 آبان 1397 ساعت 13:18 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی سایت afc از درخشش ستاره ایران

ایرانی ها در انتظار گلزنی جهانبخش در جام ملت ها

در فاصله دو ماه تا آغاز جام ملت های 2019 آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی مدعی شد همه ایرانی ها در انتظار گلزنی آقای گل فصل گذشته هلند در لباس ملی هستند.

ایرانی ها در انتظار گلزنی جهانبخش در جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، سایت afc در جدیدترین گزارش خود پیرامون رقابت های جام ملت های آسیا 2019 بار دیگر به ستاره های ایران اشاره و این بار در خصوص علیرضا جهانبخش نوشت طرفداران او در انتظار روشن شدن موتور گلزنی ها همچون رقابت های باشگاهی در بازی های ملی هستند.


در این گزارش آمده است:« سال‌های اخیر، سردار آزمون در مرکز توجه‌ها قرار گرفته بود اما وقتی که علیرضا جهانبخش توانست فصل 2018-2017 را با عنوان آقای گلی لیگ برتر هلند به پایان برساند، این رویه تغییر کرد چون حالا همه از ستاره این روزهای برایتون به عنوان مهره ای کلیدی نام می برند».


در ادامه این گزارش آمد:« تیم‌ملی ایران به همراه آزمون، کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی به ویژه علیرضا جهانبخش با سرمایه‌ای از استعداد به پیش می‌رود و در جام‌ملت‌ها، خیلی‌ها امیدوار هستند تا این تیم با این مهره ها در امارات تهاجمی کار کند».


سایت afc  با اشاره به بازیکن 17 میلیون پوندی این فصل فوتبال جزیره تصریح کرد:« جهانبخش بزرگ ترین بازیکن از نسل جدید فوتبال ایران است که هنوز نتوانسته گلزنی‌اش را از تیم باشگاهی به ملی منتقل کند اما تمام چشم‌ها در بازی نخست مقابل یمن در رقابت‌های جام‌ملت‌ها به او دوخته خواهد شد تا بتواند این طلسم را بشکند».


علیرضا جهانبخش این روزها در بند مصدومیت گرفتار است به همین خاطر به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا روند درمانی خود را برای حضور موفق در جام ملت های آسیا آماده کند.

دیدگاه‌ها