کد خبر : 1568929 | 24 آبان 1397 ساعت 14:38 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

25 روز؛ به کام فوتبالی ها، به ضرر سرمربیان

سرخابی ها می خواهند مدعی باشند

جدول فشرده لیگ برتر روزهای سختی برای دو تیم سرخابی و روزهای شیرین برای هواداران فوتبال رقم می زند.

سرخابی ها می خواهند مدعی باشند

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام برنامه جدید لیگ برتر، تقویم شلوغ دو تیم سرخابی تهرانی مشخص شد تا به این ترتیب و بر اساس برنامه ریزی جدید، شاهد 4 هفته پرکار برای شفر و برانکو در فوتبال ایران پیش از تعطیلی طولانی مدت جام ملت های آسیا باشیم.


برنامه فشرده، حریفان قلدر


قرمزهای تهرانی در جدول پیش روی خود، بازی های سخت و دشواری را پیش رو دارند. پیکان با مجید جلالی، تراکتورسازی پر ستاره، سپاهان بالا نشین و تیم های سختگیر ماشین سازی و پارس جنوبی می توانند کار برانکو را با دستان خالی و برنامه فشرده، بسیار سخت کنند.


بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برنامه قرمزهای تهرانی در این مدت به شرح زیر است:


28 آبان ماه؛ پرسپولیس – پیکان
4 آذرماه؛ پرسپولیس – تراکتورسازی
8آذرماه؛ ماشین سازی تبریز – پرسپولیس
13 آذرماه؛ پرسپولیس – ذوب آهن
18 آذرماه؛ سپاهان – پرسپولیس
23 آذرماه؛ پرسپولیس – پارس جنوبی جم


قرمزها در فرصت 25 روزه ای که در اختیار دارند باید در 6 دیدار به میدان بروند که 4 مسابقه بر اساس این برنامه در ورزشگاه آزادی خواهد بود و شاگردان برانکو یک سفر به تبریز و اصفهان خواهند داشت تا با برگزاری این 6 مسابقه، آخرین روزهای محرومیت تیم برانکو نیز به پایان برسد.


پرسپولیس تا پیش از این بازی ها با 17 امتیاز در 9 مسابقه، در رده چهارم جدول است و اگر بتواند 2 مسابقه خود را نیز ببرد، با یازده مسابقه به رده سوم می رسد و پایین تر از پدیده و سپاهان خواهد ایستاد.

 

بازی کمتر، با تیم های راحت


برای استقلالی ها اما جدول لیگ به دلیل پیش رو بودن یک بازی معوقه به دشواری تیم برانکو نیست.


شفر و شاگردان او بر اساس برنامه ریزی اعلام شده بازی معوقه با پدیده را بعد از اتمام بازی هفته پانزدهم خود برگزار می کنند و برنامه آنها به شرح زیر است:


4 آذرماه؛ استقلال خوزستان - استقلال
8 آذرماه؛ استقلال تهران – صنعت نفت آبادان
16 آذرماه؛ سپیدرود رشت – استقلال تهران
22 آذرماه؛ استقلال – پدیده

 

استقلالی ها با برگزاری این 4 مسابقه، به نیم فصل سخت خود پایان خواهند داد. آبی های تهرانی به استثنا دیدار با پدیده صدرنشین، در ادامه مسابقات خود با تیم های انتهای جدولی دیدار خواهند کرد که این روزها خیلی شرایط خوبی ندارند و نفت آبادان با حضور در رده دهم، عملکردی بهتر از دو تیم دیگر که در رده های چهاردهم و پانزدهم حضور دارد، داشته است.


استقلال برای این چهار دیدار، دو مرتبه باید تهران را ترک کند اما کسب 10 امتیاز از این دیدار ها اتفاقی است که می تواند تیم شفر را در پایان نیم فصل به عدد 25 برساند تا استقلالی ها امیدوارانه برای ادامه مسابقات آماده شوند.

 

کام شیرین هواداران از روزهای فوتبالی


هواداران این دو تیم اما 25 روز شیرین را پیش از تعطیلی سپری می کنند. در این مدت کوتاه دو تیم 10 مسابقه برگزار خواهند کرد و تقریبا اکثر روزهای هفته هواداران فوتبال می توانند از تماشای مسابقات لیگ برتر و به ویژه دیدار دو تیم محبوب سرخابی لذت ببرند.


نکته مهم اما در این میان اهمیت این مسابقات است؛ استقلال و پرسپولیس باید از این گردنه به موفقیت عبور کنند تا در نیم فصل دوم بتوانند مدعی جدی قهرمانی باشند.


در غیر این صورت سپاهان، پدیده و تراکتورسازی در این کورس فشرده، از این دو تیم فاصله خواهند گرفت و کار سرخابی ها بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها