کد خبر : 1568961 | 24 آبان 1397 ساعت 17:11 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفرات جدید در ترکیب منتخب کی‌روش؛

معرفی ۱۱ بازیکن ایران مقابل ترینیداد و توباگو

کارلوس کی‌روش نفرات اصلی تیم ملی ایران برابر ترینیداد و توباگو را مشخص کرد.

معرفی ۱۱ بازیکن ایران مقابل ترینیداد و توباگو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نخستین دیدار تدارکاتی در جدیدترین اردوی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو خواهد رفت.

 

سید حسین حسینی که نخستین بازی ملی خود را در اردوهای قبل از جام جهانی در نیمه دوم دیدار برابر سیرالئون انجام داده بود و این فصل نیز دو بار برای استقلال به میدان رفته، در مسابقه امشب تیم ملی برابر ترینیداد و توباگو دروازه‌بان تیم ملی ایران است.

 

روزبه چشمی همانند مسابقات اخیر تیم ملی در خط دفاعی به میدان می‌رود، اما نکته جالب توجه بازیکنی است که در کنار او برابر مهاجمان ترینیداد و توباگو حضور خواهد داشت؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان که تا مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در اردوهای تیم ملی بود و پس از آن به علت مصدومیت دور از فهرست کی‌روش قرار داشت، با دعوت دوباره به اردوی ملی، در ترکیب برابر ترینیداد و توباگو حضور دارد.

 

وریا غفوری که در دیدار تدارکاتی تیم ملی بعد از جام جهانی، برابر ازبکستان یک نیمه بازی کرد و در مسابقه دوستانه قبل مقابل بولیوی نیمکت‌نشین بود، امشب مجددا جزو ۱۱ بازیکن منتخب کی‌روش برابر ترینیداد و توباگو است و در سمت چپ خط دفاعی نیز احسان حاج‌صفی باتجربه به میدان می‌رود.

 

احمد نوراللهی که در اردوی گذشته تیم ملی حاضر بود و حالا نیز جزو ملی پوشان است، امشب برابر ترینیداد و توباگو در ترکیب قرار گرفته تا نخستین بازی ملی خود را با نظر کی‌روش انجام دهد.

 

کمی جلوتر از نوراللهی، مسعود شجاعی بازی می‌کند و دوباره بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بنند؛ مهدی ترابی و وحید امیری وینگرهای راست و چپ تیم ملی برابر ترینیداد و توباگو هستند و کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد نیز دو مهاجم ایران در این مسابقه تدارکاتی خواهند بود.

 

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترینیداد و توباگو به صورت زیر است:

 

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد.

 

1354979

دیدگاه‌ها