کد خبر : 1568999 | 24 آبان 1397 ساعت 18:57 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

تازه واردهای ایران در پی بلیت امارات 2019

ترکیب جدید سرمربی پرتغالی تازه واردهایی داشت که همگی آنها به امید دریافت بلیت سفر به امارات 2019 انگیزه های خاصی مقابل ترینیداد داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در ترکیب متفاوت و جدید مقابل ترینیداد و توباگو بازیکنانی را به صورت غیرمنتظره به میدان فرستاد که کمتر کسی پیش بینی می کرد این بازیکنان با شرایطی که در هفته های گذشته داشتند از ابتدا به میدان بروند.


درون دروازه مربی پرتغالی به بیرانوند و عابدزاده استراحت داد تا سیدحسین حسینی در یکی از چالش های سرنوشت ساز ملی توانایی خود را با پیراهن تیم ملی بروز بدهد. گلر جوان استقلال با فراز و نشیب های این فصل در پیراهن باشگاهی سرانجام بعد از سه اردوی متوالی دعوت شدن فرصت بازی پیدا کرد به این امید که جزو سه مسافر اصلی ایران درون دروازه تیم ملی باشد.


دیگر تازه وارد غیرقابل پیش بینی ایران مقابل ترینیداد و توباگو محمد حسین کنعانی زادگان نام داشت، مدافع مورد علاقه کی روش بعد از مدت ها دوری از اردوهای ملی با درخشش در ترکیب ماشین سازی تبریز دوباره طعم بازی ملی را چشید تا در کنار روزبه چشمی ترکیبی جدید در مرکز خط دفاع تیم ملی تشکیل بدهد. کنعانی زادگان که رقیبان جدی برای ایستادن در جمع عوامل ساختار تدافعی دارد مسلما باید بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد تا مسافر جام ملت ها شود.


تازه واردهای ایران در بازی امروز مقابل ترینیداد و توباگو تنها با یک انگیزه به میدان رفتند، این که بتوانند بلیت سفر به امارات در فهرست 23 نفره تیم ملی را به نام خود رزرو کرده و در یکی از مهم ترین تورنمنت های ملی پیش رو افتخار همراهی ایران را به نام خود سند بزنند.

 


عکس؛ امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها