کد خبر : 1569068 | 25 آبان 1397 ساعت 01:07 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 3-0 روسیه: انتقام از خاطرات روسیه!

تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-0 روسیه را شکست بدهد.

آلمان 3-0 روسیه: انتقام از خاطرات روسیه!

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها که در جام جهانی و دیدارهای اخیر لیگ ملت های اروپا نمایش های ضعیفی داشتند، در دیدار امشب عملکرد قابل قبولی ارائه دادند و به یک پیروزی پرگل رسیدند.

ژرمن ها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. پاس در عمق عالی از کِرِر، سرژ گنابری را پشت محوطه جریمه روس ها صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس عرضی، لروی سانه را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره سیتی هم با یک ضربه بغل پای ساده، توانست دروازه را باز کند و آلمان را پیش بیندازد.

 

1355108

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که سانه در دقیقه 23، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان روسیه حضور داشت.

اما دو دقیقه بعد، ژرمن ها به گل دوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کیمیچ با ضربه سر رودیگر به نیکلاس سوله رسید و او هم از فاصله ای نزدیک، با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد.

بعد از این گل نیز بازیکنان آلمان همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 40 به گل سوم رسیدند. این بار روی پاس عمقی هاورتس بود که گنابری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه محکم او، بار دیگر لونف را مغلوب کرد.  در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.  

 

1355107

 

نیمه دوم را روسیه بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه کوزیائف، راهی به چهارچوب دروازه نویر پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل شد و تعویض های پیاپی دو تیم هم باعث شد تا کیفیت بازی دچار افت شود. اما در دقایق پایانی، بار دیگر بازی، ریتم بهتری گرفت و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به سود آلمان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها