کد خبر : 1569071 | 25 آبان 1397 ساعت 01:27 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیس 3-0 آمریکا: دسته گلی برای بدرقه رونی

تیم ملی انگلیس در شبی که وین رونی آخرین بازی اش را برای سه شیرها انجام داد، با نتیجه 3-0 آمریکا را شکست داد.

انگلیس 3-0 آمریکا: دسته گلی برای بدرقه رونی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که گرت ساوت گیت ترکیبی جوان را راهی میدان کرد، سه شیرها توانستند با ارائه یک بازی خوب، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند و حتی یک بار هم توپ را به تیر دروازه آمریکا زدند اما نتوانستند به گل برسند.

برتری سه شیرها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 25 به گل رسیدند. روی پاس دله آلی بود که جسی لینگارد پشت محوطه جریمه آمریکا صاحب توپ شد و با یک ضربه دیدنی، توپ را به طاق دروازه آمریکا کوبید.

 

1355122

 

دو دقیقه بعد، ترنت الکساندر آرنولد اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار هم دله آلی بود که در نقش گلساز ظاهر شد و الکساندر آرنولد با یک شوت پای چپ تماشایی، گل دوم را به ثمر رساند.

 

1355124

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم انگلیسی ها شروع بهتری داشتند اما موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در مقابل این بازیکنان آمریکا بودند که می توانستند در دقیقه 66، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه سر وود، از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت.

در ادامه بار دیگر تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سرانجام در دقیقه 77 به گل سوم رسید. روی ارسال خوب فابین دلف از سمت چپ، این ویلسون بود که با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه آمریکا فرستاد.

 

1355123

 

در دقایق پایانی هر دو تیم برای زدن گل های بعدی تلاش کردند اما این تلاش ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 3-0 به سود انگلیس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها