کد خبر : 1569136 | 25 آبان 1397 ساعت 15:18 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش به سوی امارات همراه با کاوه رضایی (عکس)

مهاجم ایرانی تیم کلوب بروژ بلژیک با ارائه نمایش‌های خوب به دنبال حضور در جام ملت‌های آسیا و درخشش با پیراهن تیم ملی ایران است.

پیش به سوی امارات همراه با کاوه رضایی (عکس)

به گزارش “ورزش سه” با تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با ترینیداد توباگو مهدی طارمی و سردار آزمون بر روی نیمکت قرار گرفتند تا راه برای درخشش کاوه رضایی باز شود و او را بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیم ملی ایران ببینیم. مهاجم تیم کلوب بروژ که یکی از لژیونرهای  گران قیمت ایران محسوب می‌شود اردوی قبل را به علت مصدومیت از دست داد تا برای این اردو و اثبات دوباره توانایی‌هایش انگیزه زیادی داشته باشد.

 


رضایی در جدال با ترینیداد در نوک حمله تیم ملی قرار گرفت و در طول ۹۰ دقیقه علی‌رغم فرصت‌های خوبی که داشت گلی به ثمر نرساند. او در همان دقایق اول نیمه اول با توجه به تاکتیک اصلی تیم ملی شوتی از پشت محوطه جریمه شلیک کرد که با واکنش دروازه‌بان حریف رو به رو شد. در ادامه وحید امیری سانتر دقیقی را به محوطه جریمه ارسال کرد که رضایی تنها یک قدم برای تبدیل آن به گل کم آورد. مهاجم شماره ۲۷ تیم ملی در نیمه دوم هم یک شوت زیبا و فنی به سمت دروازه فیلیپ ماروین روانه کرد که با بدشانسی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

 


کاوه رضایی که با تصمیم کی‌روش از لیست تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ خط خورد حالا به دنبال حضور ثابت در امارات و جام ملت‌های آسیاست تا با درخشش در آن حضور خود در تیم ملی را تا چندین سال تضمین کند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها