کد خبر : 1569144 | 25 آبان 1397 ساعت 16:09 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های ملی چرا فقط در تهران؟

تیم ملی را به تبریز، اهواز ، اصفهان و... ببرید

مشخص بود که با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی از بازی این تیم مقابل حریف کم نام و نشانش استقبالی در ورزشگاه آزادی به عمل نخواهد آمد.

تیم ملی را به تبریز، اهواز ، اصفهان و... ببرید

به گزارش "ورزش سه"، اگر بخواهیم آخرین بازی تیم ملی خارج از پایتخت را به خاطر بیاوریم مسلما کار آسانی نداریم و نیاز به حافظه ای قوی است تا دیدار تیم ملی آخرین مرتبه ای که خارج از تهران بازی کرد را به یاد بیاورد.


پس از شکست پرسپولیس در فینال آسیا و با توجه به اخباری که پیرامون خوشحالی مربی دروازه بان های تیم ملی منتشر شد، طی روزهای اخیر همه چیز در اردوی تیم ملی تحت الشعاع این موضوع قرار داشت و به همین دلیل به استثنای تمرین اول که چند بازیکن، اجازه صحبت با رسانه ها را پیدا کردند، در ادامه نه بازیکنان مقابل اصحاب رسانه قرار گرفتند و نه خود کی روش حاضر به پاسخگویی در مورد شرایط اردوی تیم ملی و البته سوال اجتناب ناپذیر پیرامون واکنش اوسیانو کروز شد تا روز گذشته در شرایطی که استقبال بسیار کمی از بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی به عمل آمده بود، حاشیه ای دیگر به حواشی موجود اضافه شود؛ اتفاقی که می توانست با سازماندهی بهتر مسئولان فدراسیون فوتبال رخ ندهد یا حداقل کی روش زودتر از بحرانی تر شدن اوضاع، نسبت به آن واکنش نشان دهد.

 

دو ورزشگاه آماده استقبال پرشور از تیم ملی


طی هفته گذشته از ورزشگاه فولاد آره‌نا که یکی از مدرن ترین ورزشگاه های فوتبال در کشور به شمار می رود، رونمایی شد و بی شک افتتاح آن اگر با یک بازی تیم ملی توام می شد، استقبال بسیار چشمگیرتری از چیزی که شب گذشته در آزادی شاهد آن بودیم، اتفاق می افتاد ولی باز هم افتتاح نصف و نیمه یک ورزشگاه بسیار خوب به بریدن ربان توسط مسئولان ختم شد.

 

 


در تبریز هم این روزها فضای فوتبالی به شدت مثبت است؛ تراکتورسازی این هفته ها نتایج بسیار خوبی می گیرد و مردم تبریز امیدوارند با تکیه بر ستاره هایی که در اختیار دارند و همینطور حمایت همه جانبه مالک باشگاه، این تیم در نهایت بتواند قهرمانی را  در لیگ هجدهم جشن بگیرد ولی انگار برگزاری بازی های تیم ملی برای مسئولان فوتبال ایران فقط به یک نام ختم می‌شود؛ ورزشگاه آزادی !

 

تیم ملی را از تهران خارج کنید


تیم ملی فوتبال ایران فقط مختص تهران و ورزشگاه آزادی نیست و این ضعف سازماندهی با توجه به استادیوم های خوبی نظیر ورزشگاه امام رضا، ورزشگاه یادگار امام، ورزشگاه نقش جهان و حالا فولاد آره‌نا که در دسترس هستند، باید خیلی زود برطرف شود تا بار دیگر شاهد برگزاری یک بازی ملی با حضور حداقلی هواداران در کشوری که هواداران بالقوه پرشماری دارد، نباشیم.

 

 


آخرین بازی دوستانه تیم ملی شب گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و شاگردان کی روش در شبی که این مربی پرتغالی در نشست خبری پس از بازی هم شرکت نکرد، با یک گل تیم ترینیداد و توباگو را شکست دادند.

دیدگاه‌ها