کد خبر : 1569163 | 25 آبان 1397 ساعت 17:08 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوج تنش بین فدراسیون و ملی‌پوشان در آستانه 2 بازی حساس

ستاره‌های بسکتبال قید تیم ملی را می‌زنند؟

تیم ملی بسکتبال در شرایطی اردوی خود را از فردا آغاز می‌کند که حضور برخی از بازیکنان باتجربه در تمرینات در هاله‌ای از ابهام است.

ستاره‌های بسکتبال قید تیم ملی را می‌زنند؟

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای دوران سرمربیگری مهران شاهین‌طبع و ریاست رامین طباطبایی در بسکتبال چند ماهی همه چیز آرام و بدون حاشیه برخلاف دوران محمود مشحون پیش رفت. تیم ملی در بازی های آسیایی 2018 نایب قهرمان شد و در مقدماتی جام جهانی 2019 هم مسیر خود را به خوبی پشت سر می گذاشت که باخت مقابل ژاپن باعث شد بسکتبال وارد حاشیه شود.

 


غیبت حدادی به دلیل مصدومیت و صمد نیکخواه بهرامی به دلیل سفر به آمریکا در این بازی حساس مقابل ژاپن که باخت همراه بود، واکنش هایی را در پی داشت. سپس برخی بازیکنان از کمبودهای موجود در اردوی تیم ملی سخن گفتند؛ موضوعی که خیلی زود با واکنش تند مسعود قاسمی، مدیر تیم های ملی همراه شد.

 


این مصاحبه قاسمی نه تنها به حاشیه ها پایان نداد؛ بلکه به نوعی آغاز تنش ها و اختلافات بین بازیکنان و فدراسیون بود. ملی پوشان به ویژه حامد حدادی پاسخ تندی به مصاحبه سرپرست تیم ملی دادند و کار به جایی رسید که همه آنها روی صفحه اینستاگرام خود به طنز به صحبت های قاسمی پرداختند.

 


جلسه ای هم با حضور برخی از ملی پوشان در فدراسیون چندی پیش تشکیل شد؛ اما گویا این دورهمی هم باعث رفع اختلافات نشده است.


حالا برای اردوی جدید تیم ملی مهران شاهین طبع از همه این بازیکنان دعوت کرده؛ به جز ارسلان کاظمی! اینطور به نظر می رسد که این بازیکن قربانی تنش بین ملی پوشان و فدراسیون شده است.


از سوی دیگر حامد حدادی در صفحه شخصی خود به حذف ارسلان کاظمی واکنش نشان داده و به نظر می رسد دلخوری او بیشتر از قبل هم هست.


شایعات حکایت از این دارند که حامد حدادی قصد ندارد به اردوی تیم ملی برود و خواهان عذرخواهی سرپرست تیم ملی به خاطر مصاحبه ای که انجام داده است. از سوی دیگر صمد نیکخواه بهرامی که اصلا وارد این قضایا نشده بود و در آمریکا به سر می برد، بعید است برای حضور در اردوی تیم ملی به تهران بیاید.


این در حالی است که 9 و 12 آذرماه تیم ملی بسکتبال باید مقابل استرالیا و فیلیپین به میدان برود و در غیاب برخی ستاره ها نظیر حدادی، کاظمی و نیکخواه شکست دادن این حریفان قدرتمند سخت و دشوار به نظر می‌آید.

دیدگاه‌ها