کد خبر : 1569170 | 25 آبان 1397 ساعت 17:32 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم ستاره می‌شوند

میثاقیان: عاشق انجام کارهای سخت هستم

سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل می‌گوید که هدفش انجام یک کار سخت همراه با این تیم و کسب نتایج خوب با نماینده مازندران در لیگ دسته اول است.

میثاقیان: عاشق انجام کارهای سخت هستم

به گزارش “ورزش سه” اکبر میثاقیان سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل که بعد از ظهر امروز هدایت این تیم را برعهده گرفت در خصوص بازگشت دوباره‌اش به مازندران و شرایط تیم جدیدش گفت: شرایط خونه به خونه پیچیده است اما من عاشق انجام کارهای سخت هستم و آن را دوست دارم. اینجا کار کردن خیلی سخت است اما خوشحالم که به تیم خونه به خونه بازگشتم.

 

وی در ادامه گفت: کار بسیاری سختی در پیش داریم اما من اینجا آمدم که کمک کنم تیم به جایگاه مدنظر مالک باشگاه بازگردد و ان‌شالله بتوانیم رویه و روند جدیدی در تیم حاکم و کمک کنیم بازیکنان جوانی که در این تیم عضویت دارند در آینده به ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل شده و راه پیشرفت را طی کنند.

 

نماینده شهر بابل که تمامی بازیکنان ستاره خود را ابتدای فصل از دست داد در حال حاضر با کسب نتایج ضعیف و جمع آوری پنج امتیاز از ۱۱ مسابقه در رده پانزدهم جدول حضور دارد. حالا آن‌ها به دنبال این هستند با اتکا به تجربه میثاقیان به رده‌های میانی جدول صعود کرده و از خطر سقوط به دسته دوم بگریزند.

 

دیدگاه‌ها