کد خبر : 1569298 | 26 آبان 1397 ساعت 11:38 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون طلایی شد؛ اعتراض تیم‌ها در ماده ۵۰*۴ متر

7 مدال جهانی برای تیم ملی نجات غریق ایران

ملی پوشان ایرانی در رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان تاکنون به 7 مدال رنگارنگ دست پیدا کرده اند.

7 مدال جهانی برای تیم ملی نجات غریق ایران

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز در جریان دومین روز رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان ۲۰۱۸ استرالیا، ملی‌پوشان ایران توانستند به 3 مدال دیگر دست پیدا کنند.


در اولین رشته صبح روز دوم سهیل آشتیانی با درخشش در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ و ثبت رکورد ۵۵:۸۵ ثانیه به مقام قهرمانی رسید و دومین مدال طلای انفرادی خود و تیم ملی ایران را به ارمغان آورد.
همچنین محمد ناظری و حمید قدسی نژاد موفق شدند در آغاز دومین روز رقابت‌های نجات غریق قهرمانی جهان (استرالیا ۲۰۱۸) در ماده ۵۰ متر حمل آدمک صاحب گردن آویز نقره شوند.


این در حالی است که دیروز در جریان برگزاری اولین روز این رقابت‌ها حمید قدسی نژاد مدال نقره و محمد ناظری یک مدال برنز برای خود و تیم ملی کشورمان بدست آورده بودند.


 از سوی دیگر در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان نجات غریق در استرالیا ماده ۵۰*۴ متر امدادی ترکیبی برگزار شد و تیم کشورمان با ترکیب ایلخان نوری، محمد ناظری، حمید قدسی نژاد و سهیل آشتیانی به مصاف حریفان رفت.

 

1355443


برگزاری این ماده با اعتراض برخی تیم‌ها از جمله تیم ایران همراه بود و نتایج آن فردا پس از بررسی در شورای فنی اعلام خواهد شد.

 

1355442

 


روز گذشته نیز ایران به دو طلا، یک نقره و یک برنز دست یافته بود که نکته قابل توجه کسب مدال طلا توسط ایلخان نوری در ماده ٥٠*٤ متر حمل آدمک ترکیبی هست که به عنوان رییس فدراسیون در مسابقات جهانی هم شرکت کرده و قهرمان جهان شد.


بدین ترتیب تعداد مدال های ایران در پایان روز دوم به عدد 7 رسید.

 

 

دیدگاه‌ها