کد خبر : 1569299 | 26 آبان 1397 ساعت 11:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

برترین‌های هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان

هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

برترین‌های هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها با حضور 7 تیم و به میزبانی هیئت ناجا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در رشته تفنگ تیم میزبان در برابر تیم‌های هیئت قم، خراسان رضوی و همدان به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم‌های باشگاه مقاومت، هیئت قزوین و نزاجا نتیجه را واگذار کرد.

 

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم‌های، هیئت قزوین، باشگاه مقاومت، هیئت نزاجا، خراسان رضوی و قم مغلوب و در برابر تیم هیئت همدان به پیروزی رسید.

 

با برگزاری فینال تفنگ بادی، حسنا توتون چی از هیئت قزوین اول شد، سید زهرا هاشمی از هیئت ناجا بر سکوی دوم ایستاد و نجمه خدمتی از باشگاه مقاومت عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

 

در فینال تپانچه بادی نیز، هانیه رستیمان از باشگاه مقاومت در جایگاه نخست ایستاد و زینب طوماری از هیئت قزوین و گلنوش سبقت الهی از هیئت نزاجا دوم و سوم شدند.

 

این مسابقات باحضور بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، الکساندر سماکین مربی تیم ملی تپانچه، مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ، جمشید وزیری مدیر آکادمی و امین صانعی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها