کد خبر : 1569319 | 26 آبان 1397 ساعت 12:58 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهر و آبان بدون برد برای سرخابی های جنوب؛

اهواز، پاییزی‌ترین شهر لیگ برتر

تیم های اهوازی لیگ برتر نتایج خوبی را در دو ماه اخیر کسب نکرده اند.

اهواز، پاییزی‌ترین شهر لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ برتر چندمین دوره تعطیلی این فصل خود را سپری می کند و تیم ها مشغول پیگیری تمرینات خود هستند تا برای سه هفته پایانی نیم فصل آماده شوند.

 

با نگاهی به عملکرد تیم ها تا به اینجای فصل، مشهود است که دو تیم سرخ و آبی پوش شهر اهواز حال و روز چندان خوبی ندارند و نتایج درخوری را تا پایان هفته دوازدهم کسب نکرده اند.

 

نقطه مشترک تیم های فولاد و استقلال خوزستان این بود که شروع فصل برایشان نسبتا خوب و قابل قبول بود. اما اوضاع هر دو تیم رفته رفته نابسامان شد. آخرین برد فولاد در لیگ به هفته چهارم بر می گردد و استقلال هم بعد از هفته هفتم طعم پیروزی را نچشیده است.

 

با احتساب جام حذفی، آخرین پیروزی فولاد به صورت کلی در روز 24 شهریور رقم خورد و آخرین برد استقلال خوزستان نیز همان برد هفته هفتم لیگ در روز 31 شهریور بود. روند نامناسب این دو تیم نشان می دهد که هر دو در ماه های مهر و آبان هیچگاه 3 امتیاز بازی ها را کسب نکردند و در پایان هر دیدار با نتیجه باخت یا تساوی زمین را ترک کردند.

 

حالا در شرایطی که سه هفته تا پایان نیم فصل رقابت های لیگ باقی مانده، این دو تیم در تلاش هستند تا حداقل فصل پاییز را با این روند نزولی تمام نکنند و در سه ماهه سوم سال هر طور شده لذت پیروزی را بچشند. البته مسیر سختی پیش روی سرخابی های اهواز قرار دارد. تیم فولاد در آذر ماه باید با پیکان، ذوب آهن و تراکتورسازی روبرو شود و استقلال نیز به مصاف هم نام تهرانی خود، سایپا و سپاهان برود.

دیدگاه‌ها