کد خبر : 1569360 | 26 آبان 1397 ساعت 15:30 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه بازی‌های سایپا و ذوب‌آهن در پلی‌آف ACL؛

صخره‌های قطری در مسیر دو نماینده ایران !

سایپا و ذوب آهن برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو، باید دو مسابقه حساس را پشت سر بگذارند و راه آنها برای رسیدن به مرحله گروهی در گرو شکست الریان و الغرافه است.

صخره‌های قطری در مسیر دو نماینده ایران !

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹، تکلیف سهمیه تیم‌های ایرانی را مشخص کرد که بر این اساس سایپا و ذوب‌آهن در مرحله دوم پلی آف حاضر شوند و با برتری در بازی‌های مرحله دوم و سوم، به مرحله گروهی صعود کنند.

 

در مرحله دوم هم سایپا و هم ذوب آهن میزبان رقبای خود خواهند بود؛ سایپا در اولین دیدار خود به مصاف مینروا پنجاب هند خواهد رفت و ذوب آهن با برنده دیدار دو تیم الوحدات اردون و الکویت کویت بازی خواهد کرد.  مرحله سوم این مسابقات در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار می‌شود که سایپا و ذوب‌آهن در صورت موفقیت در بازی نخست، باید در مرحله سوم و در قطر به ترتیب به مصاف الریان و الغرافه بروند، که بی شک دیدارهایی سخت برای شاگردان علی دایی و علیرضا منصوریان خواهد بود.

 

مرحله دوم پلی‌آف| ۲۳ بهمن


سایپا ایران – مینروا پنجاب هند
ذوب‌آهن ایران – برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت

 

مرحله نهایی پلی‌آف|۳۰ بهمن


الریان قطر – برنده بازی سایپا ایران و مینروا پنجاب هند
الغرافه قطر – برنده بازی ذوب آهن ایران و (برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت)

 

 

این در حالی است که پیش تر مهدی تاج از افزایش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به 1+3 گفته بود ولی حالا کار سختی برای دو نماینده ایران وجود دارد و فقط استقلال و پرسپولیس هستند که به صورت مستقیم در قرعه کشی مرحله گروهی حضور دارند.

دیدگاه‌ها