کد خبر : 1569498 | 27 آبان 1397 ساعت 10:43 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردوهای تیم ملی باید آغاز می‌شد

جام‌بزرگ: آسیب دارم و تمرین نمی‌کنم

ملی پوش تیم ملی تفنگ گفت: هرچند که من خودم به دلیل سبب آسیب‌دیدگی نمی‌توانستم در اردوهای تیم ملی حاضر شوم اما به نظرم باید این اردوها تاکنون شروع می‌شد.

جام‌بزرگ: آسیب دارم و تمرین نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مه‌لقا جام بزرگ در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی اظهار کرد: زمان زیادی تا آغاز مسابقات کسب سهمیه المپیک باقی نمانده است. اگر اشتباه نکنم اواخر دی ماه یا همان اوایل بهمن زمان آغاز مسابقات دهلی نو است. من در حال حاضر تمرین نمی‌کنم، چون یک آسیب دیدگی کوچک در ناحیه‌ای از پای خود دارم و باید اول آن درمان شود. دقیقا نمی‌دانم که این دوران درمان کی تمام می‌شود، قرار بود از اواخر این هفته تمرینات را شروع کنم. باید دید خدا چه می‌خواهد.

 

دارنده مدال برنز تفنگ سه وضعیت بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی هم نیست، دلیل آن را هم نمی‌دانم. تاریخی برای آغاز اردوها هم به ما اعلام نکرده‌اند. هرچند که من خودم به سبب آسیب نمی‌توانستم در اردوها حاضر شوم اما به نظرم باید این اردوها شروع شده بود. البته این نظر شخصی من است و شاید مربی تیم ملی نظر دیگری داشته باشد.  چون نمی‌توانستم اردو بروم زیاد در جریان نیستم.

 

وی در ادامه در خصوص حضور مربی خارجی در تیم ملی که خواهد ماند یا خیر اظهار کرد: شنیدم که با کشور دیگری قرارداد بسته است. دقیق در جریان نیستم. در حین رصد این موضوع را حس کردم اما همانطور که گفتم مطمئن نیستم.

 

جام بزرگ در پاسخ به این سوال که مشکلاتی از بابت فشنگ و ساچمه در اردوهای تیم وجود داشت به نظر شما آیا قابل رفع است، گفت: نمی دانم. این مشکلات همیشه بوده است. خوشحال می شویم که ما هم همانند سایر ورزشکاران بتوانیم روزی هزار فشنگ بزنیم.

 

او در پایان گفت: می‌خواهم که مردم هم برای من دعا کنند تا بتوانم در تمرینات حاضر شوم و به اوج آمادگی برسم. من امیدوارم که کسب سهمیه داشته باشم و در المپیک بتوانم کاری کنم و نتیجه زحماتم را ببینم.

 

دیدگاه‌ها