کد خبر : 1569543 | 27 آبان 1397 ساعت 12:08 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان صمد حاضر به بازگشت از آمریکا نشد

قهر حامد ادامه دارد؛ تیم ملی بسکتبال بدون حدادی

اردوی تیم ملی بسکتبال در شرایطی آغاز شده که خبری از ۲ بازیکن باتجربه نیست!

قهر حامد ادامه دارد؛ تیم ملی بسکتبال بدون حدادی

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از روز گذشته برای ۲ بازی حساس پیش رو در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ آغاز شده است. شاگردان مهران شاهین طبع باید ۹ آذرماه در استرالیا و ۱۲ آذرماه در فیلیپین ۲ بازی خارج از خانه را برابر حریفان خود برگزار کنند.


در همین راستا سرمربی تیم ملی از ۲۰ بازیکن دعوت کرده بود تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند. این تیم اواخر هفته جاری به قطر سفر می کند تا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور داشته باشد و سپس راهی استرالیا شود.


از میان بازیکنان دعوت شده صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی فعلا در اردوی تیم ملی حاضر نشده اند. باید دید غیبت این ۲ بازیکن باتجربه که پیش بینی می شد به اردوی تیم ملی نروند، با چه واکنشی از سوی فدراسیون همراه خواهد بود.


نیکخواه بهرامی که کاپیتان تیم ملی محسوب می شود و از سال گذشته بار دیگر به ترکیب تیم ملی بازگشته، به دلیل سفر به آمریکا و ادامه زندگی در این کشور فعلا شرایط بازگشت به ایران را ندارد و گویا فعلا کادرفنی نباید روی او حساب باز کند.


از سوی دیگر قضیه حامد حدادی متفاوت است. سنتر ۲۱۸ سانتی‌متری تیم ملی در ماه های اخیر به دلیل برخی مصاحبه ها از سوی سرپرست تیم ملی با فدراسیون به اختلاف خورده و خواهان عذرخواهی از بازیکنان تیم ملی شده است.


این موضوع از سوی ستاره تیم ملی در جلسه با مسئولان فدراسیون هم مطرح شد و واکنش خاصی در پی نداشت. آخرین واکنش حدادی هم چند روز قبل بعد از خط خوردن ارسلان کاظمی انجام شد که او این موضوع را به خاطر صحبت های اخیر دانست و از مسئولان انتقاد کرد.


با این شرایط به نظر می رسد تیم ملی بدون ۲ ستاره خود باید به استرالیا و فیلیپین سفر کند؛ ۲ بازیکنی که غیبتشان باعث شد ایران در ژاپن هم شکست تلخی را متحمل شود.

 

دیدگاه‌ها