کد خبر : 1569544 | 27 آبان 1397 ساعت 11:53 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسب سرخیو راموس قهرمان جهان شد

اسب سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در مسابقه مورفولوژی موفق شد مقام اول دنیا را به خود اختصاص دهد.

اسب سرخیو راموس قهرمان جهان شد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا که چند روز پیش به علت مصدومیت مجبور به ترک اردوی تیم ملی کشورش شد و در دیدار دوستانه مقابل بوسنی غایب خواهد بود، به سویل رفت تا از نزدیک شاهد رقابت اسبش در مسابقات جهانی باشد.

 

یوکاتان راموس، اسب مشهور و زیبای سرخیو راموس، یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها بود. راموس که پس از شکست مقابل کرواسی و مصدومیت، با ناراحتی از زاگرب به مادرید بازگشته بود، توانست قهرمانی اسبش را در رشته مورفولوژی جشن بگیرد و کمی از ناراحتی این دو اتفاق تلخ بکاهد.

 

 

1355596

 

 

در مورفولوژی، شرایط فیزیکی و زیبایی اندام اسب ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر چند اسب راموس رقبای قدرتمندی در این رشته پیش رو داشت ولی توانست عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند و سرخیو راموس که در سکوها شاهد این قهرمانی بود، به همراه دوستانش آن را جشن گرفت.

 

یوکاتان از سال 2015 در این رقابت ها شرکت کرد و پس از کسب پیروزی در 11 مسابقه از 13 مسابقه برگزار شده توانست این عنوان را کسب کند. قهرمانی او مقتدرانه بود و سر و صدای بسیاری در حوزه سوارکاری به پا کرده است.

 

 

1355597

 

 

اما با توجه به مصدومیت راموس، نگاه ها به او بود و کاپیتان مادرید که با ظاهری رسمی حاضر شده بود، به نظر نشانه ای از مصدومیت نداشت. طبق ادعای نشریات اسپانیا، او احتمالا به دیدار مقابل ایبار خواهد رسید و مشکلی برای همراهی تیمش که با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها