کد خبر : 1569586 | 27 آبان 1397 ساعت 17:01 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کین به صحبت‌های جنجالی لوورن علیه راموس

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، پیش از تقابل با کرواسی نسبت به صحبت های جنجالی دژان لوورن واکنش نشان داد.

واکنش کین به صحبت‌های جنجالی لوورن علیه راموس

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس و دژان لوورن در دیدار اخیر تیم ملی کرواسی مقابل اسپانیا که با پیروزی 3-2 کروات ها همراه بود، درگیری در درون زمین داشتند و لوورن، ضربه ای با آرنج به سر راموس زد. سابقه اختلاف لیورپولی ها با راموس به فینال چمپیونزلیگ سال گذشته بازمی‌گردد، جاییکه راموس در اتفاقی جنجالی، محمد صلاح را مصدوم کرد و ضربه ای نیز به سر کاریوس وارد کرد که این دو اتفاق از سوی لیورپولی ها به عنوان عوامل شکستشان شناخته می‌شود. پس از بازی اسپانیا و کرواسی، لوورن در لایو اینستاگرام خود مدعی شد که ضربه ای با آرنج به راموس زده و او را یک «آشغال» خواند. حال هری کین پیش از روبرو شدن با لوورن نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

 

1355153

 

 

او گفت:" فکر نمی‌کنم او قصد تهدید کردن داشته باشد، آنها با تمام وجود می‌خواهند پیروز شوند، مثل ما. فکر می‌کنم خیلی مهم باشد که در چنین حواشی گیر نیفتیم و تمام تمرکزمان را روی بازی بگذاریم. ما می‌دانیم که توانایی کسب پیروزی در این دیدار را داریم، البته اگر همه چیز خوب پیش برود بنابراین به خودمان بستگی دارد."

 

کین در مقایسه لوورن و راموس گفت:" مقایسه این دو کار من نیست. مشخصا فکر می‌کنم راموس بازیکن بهتری است. آمار او، جام‌هایی که برده، بازی‌های بزرگی که در آنها شرکت داشته همگی گویای سطح بالایش است. البته که لوورن هم مدافع خیلی خوبی است و من هم منتظر تقابل با او هستم. این انتخاب سلیقه ای است و این نظر من بود."

دیدگاه‌ها