کد خبر : 1569608 | 27 آبان 1397 ساعت 16:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

غافلگیری شاگردان ربیعی در رفسنجان؛

لیگ یک/ برد دور از انتظار مس برابر آلومینیوم

مس رفسنجان در دیداری پُر گل موفق به پیروزی ۴ بر یک مقابل آلومینیوم اراک شد.

لیگ یک/ برد دور از انتظار مس برابر آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پنجم جدول قرار داشتند، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهدای صنایع مس به قضاوت مرتضی منصوریان مقابل هم قرار گرفتند.

 

مس رفسنجان در این مسابقه خانگی با اعلام میشو کرستیچوویچ با ترکیب نیما علیپور، محسن ورزکار، سید احمد حیات‌منش، سید کاظم حیات‌منش، محمد خان‌احمدی، علی‌اکبر حیدری‌نیا، حمید طاهری‌فر، علی مرزبان، یاسر درویشی، مصطفی احمدی و اکبر صغیری به مصاف آلومینیوم اراک رفت.

 

مسعود پورمحمد، علی نظری، مجید ایوبی، سید امید نظامی‌پور، عباس یحیی‌بیگی، محمد خلیلی، رامتین سلیمان‌زاده، حجت اسلامی، مهدی ترکمان، رضا معقولی و ایمان باصفا نیز ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر محمد ربیعی در ترکیب ابتدایی آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان قرار گرفتند.

 

آلومینیوم اراک مسابقه را خوب شروع کرد و در دقیقه ۳ با ارسال مهدی نظری و ضربه سر مهدی ترکمان به گل رسید، اما مس رفسنجان خیلی زود و پس از سه دقیقه به بازی برگشت و توانست توسط مصطفی احمدی گل تساوی را بزند.

 

در حالی که شاگردان ربیعی به دنبال برتری در نیمه اول بودند، مس رفسنجان در دقیقه ۴۵ دومین گل را باز هم توسط مصطفی احمدی به ثمر رساند تا با پیروزی ۲ بر یک به رختکن برود.

 

مس رفسنجان که برخلاف انتظار در این مسابقه نشان داده بود، در دقایق ۷۰ و محمدحسین مهرآزما(بازیکن تعویضی) و اکبر صغیری دو گل دیگر وارد دروازه آلومینیوم اراک کرد تا در این بازی خانگی به پیروزی پُر گل ۴ بر یک برابر شاگردان ربیعی دست پیدا کند.

 

شاگردان میشو کرستیچوویچ با این برتری که دومین پیروزی فصل آنها بود ۱۰ امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده سیزدهم جدول لیگ یک قرار گرفتند؛ آلومینیوم اراک هم ۱۹ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول ایستاد.

دیدگاه‌ها