کد خبر : 1569613 | 27 آبان 1397 ساعت 16:51 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت ستاره‌های سابق کشتی فرنگی

سوریان هم با بنا به کشتی بازمی‌گردد؟

بعد از انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حالا احتمال بازگشت شاگردان قدیمی او از جمله حمید سوریان هم وجود دارد.

سوریان هم با بنا به کشتی بازمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا بعد از 2 سال دوری از تیم ملی کشتی فرنگی بار دیگر به عنوان سرمربی انتخاب شد. او حالا در 60 سالگی به اوج پختگی و تجربه در مربیگری رسیده و حتما این بار نقشه های جدیدی برای تکرار نشدن تجربه تلخ المپیک ریو در سر دارد.


آقای خاص کشتی ایران بار قبلی که هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را در دست گرفت، شاگردان محبوبش از جمله حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی بعد از مدتی دوری بازگرداند و آنها را به المپیک 2016 برد.


این 3 فرنگی کار باتجربه که در المپیک لندن 3 طلایی ایران بودند، بعد از المپیک ریو با کناره گیری بنا دیگر روی تشک نرفتند؛ اما هیچ کدام به صورت رسمی خداحافظی هم نکردند.


حالا ناخودآگاه با نام بردن از محمد بنا، به یاد حمید سوریان هم می افتیم. پرافتخارترین کشتی ایرانی با 7 طلای المپیک و جهان 2 سال کامل از کشتی دور بوده و باید دید سرمربیگری بنا در تیم ملی او را وسوسه می کند که بار دیگر دوبنده تیم ملی را برتن کند یا خیر.


امید نوروزی و قاسم رضایی هم وضع مشابهی با سوریان دارند. شاید هم این بار بنا تغییر رویه بدهد و بخواهد بیشتر به جوان ها اعتماد کند.


به هر حال از آنجایی که محمد بنا همواره اعلام کرده اعتقادی به مسابقات انتخابی ندارد و با سلیقه خودش شاگردانش را انتخاب می کند، مثل همیشه دست او برای چگونگی انتخاب ملی پوشان باز است.

دیدگاه‌ها