کد خبر : 1569619 | 27 آبان 1397 ساعت 17:16 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان، ذوب‌آهن را تعطیل کرد

سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از در نظر گرفتن تمرینات سخت برای تیمش یک روز به بازیکنان خود استراحت داد و تمرینات را تعطیل کرد.

منصوریان، ذوب‌آهن را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  پنجشنبه هفته گذشته با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن امید نمازی از هدایت این تیم کنار رفت و علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال جایگزین وی شد تا در جست و جوی روزهای خوب خود باشد.


سرمربی جدید ذوبی‌ها در این مدت بسیار سختگیر ظاهر شد و سعی کرد بر روی نقطه ضعف بازیکنانش که وضعیت بدنی است تمرکز کند و آن‌ها را به مرز آمادگی برساند. به همین علت با تصمیم منصوریان در این سه روز تمرینات سختی در نظر گرفته شد. حالا او برای شاگردانش یک روز استراحت در نظر گرفته است تا انرژی آن‌ها بازیابی شود.


ذوبی‌ها روز گذشته در دو نوبت تمرین کردند. تمرین صبح آن‌ها به انجام کار هوازی گذشت و با دویدن زیاد به نوعی بدن بازیکنان شلاق خورد. در تمرین نوبت عصر هم بازیکنان به انجام فوتبال درون تیمی پرداختند تا منصوریان به شناخت بهتری از تیمش دست پیدا کند.


سبزپوشان اصفهانی صبح امروز تمرین سبکی انجام دادند و با انجام ریکاوری به استقبال تعطیلات رفتند. با تصمیم منصوریان تمرینات ذوب‌آهن فردا به طور کامل تعطیل است و بازیکنان از روز سه شنبه کار خود را زیر نظر کادرفنی جدید ادامه می‌دهند و آماده دیدار با پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم لیگ برتر می‌شوند.

دیدگاه‌ها