کد خبر : 1569624 | 27 آبان 1397 ساعت 17:43 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

سال آینده سهمیه می‌گیریم و به آسیا می‌رویم؛

رضایی: از نتایج راضی نیستیم ولی به آینده امیدواریم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن اظهار امیدواری برای کسب نتایج بهتر، از برنامه ریزی برای کسب سهمیه آسیا در فصل آینده خبر داد.

به گزارش ورزش سه، حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد، درباره وضعیت فعلی این تیم اظهار داشت: وضعیت کلی تیم بد نیست و در تلاش هستیم که از 3 بازی باقیمانده خود در نیم فصل نخست امتیازهای لازم را بگیریم. به هر حال ما از نتایج اخیر رضایت چندانی نداشتیم و عملکردها مطابق انتظارات ما نبود. این مسئله مشخص است. همانطور هم که دیدید، بعد از بازی پایانی جریمه ای متوجه بازیکنان و کادر فنی شد که همین بحث نارضایتی باشگاه را نشان می دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که ما به بهتر شدن وضعیت و کسب امتیازات آتی امیدوار هستیم. فولاد خوزستان یکی از پرافتخارترین باشگاه ها است و در تمامی رده های سنی برای رسیدن به بهترین جایگاه می کند. در حال حاضر در 4 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید صدرنشین هستیم و در لیگ برتر بزرگسالان هم قطعا با تلاش مجموعه بازیکنان، عوامل فنی، تلاش خود را روز به روز بیشتر می کنیم تا به نتایج دلخواه برسیم.

 

او درباره افتتاح ورزشگاه جدید و اختصاصی فولاد نیز گفت: هواداران فولاد بعد از سالیان سال که نسبت به وضعیت زیرساخت ها و کمبود امکانات ورزشگاه های سطح شهر اهواز گلایه داشتند، لایق این بودند که یک ورزشگاه مجهز و اختصاصی داشته باشند. شرکت فولاد خوزستان هم تمام سعی و تلاش خود را انجام داد که در راستای مسئولیت های اجتماعی یک ورزشگاه مجهز به امکانات رفاهی به آنها هدیه نماید. امیدواریم میزبانی در این ورزشگاه برای فولاد خوش یمن و همراه با کسب نتایج خیلی خوب باشد.

 

رضایی در مورد مزایای چنین ورزشگاهی افزود: فولاد همیشه فوتبال سرعتی و روی زمین بازی می کرده است و این نوع بازی نیازمند یک چمن مطلوب است. ساخت این ورزشگاه با زمین چمن ایده آل قطعا به تیم فولاد کمک می کند که فوتبال روان و زیبایی را مطابق سبک مرسوم خود به نمایش بگذارد. به عنوان مثال تیم پدیده هم می بینید که در ورزشگاه جدید خود فوتبال خوبی را روی چمن مناسب آن بازی می کند و از داشتن یک ورزشگاه خوب، سود برده است.

 

1355657

 

وی در ادامه گفت: ورزشگاه فولاد خوزستان شایسته میزبانی از دیدارهای بزرگ است. امیدواریم فولاد بار دیگر به اوج برسد و انشاالله سالیان آینده در همین ورزشگاه بازی های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم. ما با توجه به زیرساخت های بی نظیری که داریم و همچنین آکادمی موفق باشگاهمان، هیچ ترسی از آینده نداریم. البته در بازی های این فصل با مشکلات ریز و درشتی درگیر شدیم اما رفته رفته با تلاش و همدلی آرامش را بر تیم حاکم می کنیم و به امید خدا فصل آینده در قامت یک مدعی لیگ برتر را شروع می کنیم. اینگونه است که شاهد انبوه هواداران فولاد در ورزشگاه اختصاصی تیمشان خواهیم بود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره درخواست از فدراسیون جهت حضور تیم ملی در افتتاحیه ورزشگاه30 هزار نفری فولاد، گفت: ما دوست داشتیم تیم ملی به اهواز بیاید و یک بازی افتتاحیه درخور شان این ورزشگاه جدید داشته باشیم و به همین منظور درخواست رسمی خود را به آقای تاج ارائه دادیم اما به خاطر محدودیت هایی که برنامه های تیم ملی داشت، این امکان فراهم نشد. اما باز هم تلاشمان را می کنیم که از طریقی دیگر، یک افتتاحیه خوب در این ورزشگاه برگزار کنیم.

 

رضایی پیرامون تقویت تیم فولاد در نیم فصل گفت: به هر حال همه تیم ها برای نیم فصل دوم برنامه های خاصی دارند و ما هم با توجه به جایگاهی که داریم و به واسطه برآورده نشدن انتظاراتمان، تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که تیم را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری وارد مسابقات شویم و جایگاه فولاد را در جدول بهبود بدهیم. امیدواریم با آمادگی هرچه بیشتر بازیکنانمان و تقویت تیم در برخی پست ها به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها