کد خبر : 1569660 | 27 آبان 1397 ساعت 19:35 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو قهرمانی و دو صدرنشینی؛

نیم‌فصل طلایی فولاد در فوتبال پایه ایران

تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در نیمه نخست فصل جاری نتایج درخشانی کسب کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به دلیل تعطیلی های متعدد و برگزاری بازی های ملی، رقابت های لیگ برتر بزرگسالان هنوز به نیم فصل خود نرسیده، مسابقات مشابه در رده های سنی پایین تر به این مقطع از فصل رسیده اند.

 

با مروری بر نتایج این مسابقات، اولین نکته ای که به چشم می خورد، درخشش تیم های فولاد خوزستان است. سرخپوشان اهوازی در رده سنی امید موفق شدند ضمن تساوی این هفته مقابل مس رفسنجان، به عنوان قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنند. شاگردان حبیب خدریان با این تساوی در پایان هفته یازدهم 24 امتیازی شدند.

 

1355700

 

در رده جوانان هم تیم فولاد در هفته پایانی نیم فصل موفق شد 2 بر یک ذوب آهن را از پیش رو بردارد و با کسب 25 امتیاز و با اختلافی خوب نسبت به سایر تیم ها قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

 

1355701

 

در رده های نوجوانان و نونهالان، مسابقات قهرمانی کشور به صورت گروهی برگزار می شود. در هر دو رده هم سرخپوشان اهوازی صدرنشینی گروه های خود را به دست آورده اند. ضمن اینکه تیم نونهالان فولاد در پایان 10 بازی دور گروهی 25 امتیاز کسب کرده و به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی شده است، نوجوانان این باشگاه هم در گروهشان صدرنشین هستند و امید اصلی صعود به دور نیمه نهایی به شمار می روند.

 

1355699

دیدگاه‌ها