کد خبر : 1569662 | 27 آبان 1397 ساعت 19:35 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوپولوی جنجالی مقابل پرسپولیس شادی می‌کند؟

محمد قاضی که سابقه یک فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، فردا در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که در سودای دستیابی به چهارمین گل فصل است.

مارکوپولوی جنجالی مقابل پرسپولیس شادی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاضی که همچنان بابت عدم دریافت مطالبات خود از پرسپولیس ناراضی است و آن را بارها در صحبت‌هایش عنوان کرده، اینبار در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که یکی از امیدهای بزرگ مجید جلالی برای دستیابی به گل در استادیوم آزادی محسوب می‌شود.


قاضی البته در فصل گذشته که در پدیده مشهد حضور داشت و یکی از بهترین فصول گلزنی‌اش نیز محسوب می‌شد نتوانست برابر پرسپولیس به موفقیت دست یابد. او در نفت تهران و در لیگ شانزدهم هم موفق به گلزنی برابر پرسپولیس نشده بود و آخرین گلش مربوط به زمان حضورش در صبای قم و تحت هدایت علی دایی به پرسپولیس است. روزی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیراهن مشکی و چند روز بعد از درگذشت کاپیتان خود مقابل این تیم قرار گرفتند و قاضی موفق شد دروازه این تیم را باز کند. اکنون بعد از گذشت 2 سال و اندی و در حالی که قاضی سه تیم را تغییر داده بار دیگر برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار خواهد گرفت و باید دید موفق به گشودن دروازه این تیم خواهد شد یا خیر. قاضی در آن بازی علیرغم اینکه تنها گل تاریخ فوتبالی‌اش را به پرسپولیس زده بود، با احترام به هواداران این تیم که در داغ درگذشت کاپیتان خود بودند شادی نکرد و شاید این بازی انگیزه بزرگی برای او باشد تا موفق شود دومین گل خود را به پرسپولیس رقم بزند.


مهاجم کنونی پیکان سابقه بازی در تیم‌های پدیده مشهد، نفت تهران، صبای قم، پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و فولاد خوزستان، هما و عقاب تهران را در کارنامه دارد و ید طولایی در تغییر تیم دارد.

دیدگاه‌ها