کد خبر : 1569722 | 28 آبان 1397 ساعت 12:10 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

مگر می شود همه بد باشند و سرمربی تیم ملی خوب؟!

تارتار: کی‌روش 40 میلیون پرسپولیسی را از دست داد

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش بازی سختی با ذوب آهن دارد و تلاش می کند 3 امتیاز این مسابقه را به دست آورند.

تارتار: کی‌روش 40 میلیون پرسپولیسی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برد ارزشمندی مقابل پیکان تهران به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 16 رساند. اتفاقی که باعث شد این تیم به رده پنجم جدول رده بندی برسدو حالا با انگیزه تر از قبل کارش را برای آینده دنبال کند. پارسی‌ها حالا خود را برای دیدار با ذوب‌آهن آماده می‌کنند و امیدوارند با حل شدن برخی مشکلات نمایش خوبی را مقابل ذوب آهن داشته باشند.


مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی جم، دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم ملی فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


برای بازی با ذوب آهن آماده می شویم


شرایط تیم ما از نظر فنی خوب است. بعد از برد روحیه بخشی که مقابل پیکان به دست آوردیم ریکاوری خوبی داشتیم و تمرینات خود را در تعطیلی کوتاه مدت لیگ ادامه دادیم. یک بازی تدارکاتی خوب هم با پدیده مشهد داشتیم که از نظر هماهنگی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه کمک زیادی به ما کرد. الان هم برای بازی با ذوب آهن آماده می شویم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.


درباره مشکلات مالی حرفهایم را به مدیران باشگاه زده ام


من درباره مشکلات مالی باشگاه بارها صحبت کردم و دیگر واقعا علاقه ای به صحبت کردن در رسانه ها ندارم. فکر نمی کنم آدم فوتبالی پیدا شود که از مشکلات ما خبر نداشته باشد. حرف هایم را خصوصی به مسئولان باشگاه زده ام و امیدوارم شرایط بهبود یابد و بتوانیم با آسودگی خیال کارمان را جلو ببریم. من درباره آقای موسوی مدیرعامل جدید منطقه ویژه و علاقه ایشان به فوتبال و تیم پارس جنوبی جم زیاد شنیدم. امیدوارم ایشان که یک آدم فوتبالی است بتواند مشکلات ما را حل کند.

 


بازی با ذوب آهن یکی سخت ترین دیدارها است


بازی با ذوب آهن یکی از سخت ترین دیدارهای ما است. همه می دانند ذوب آهن چقدر تیم بزرگی است و چقدر ساختار این باشگاه قدرتمند است. به هر حال در فوتبال پیش می آید که گاها تیم ها نتیجه نمی گیرند. در ذوب آهن هم من فکر می کنم این نتایجی که به دست آمد مقطعی است و همه می دانند که جایگاه کنونی این تیم در اینجای جدول نیست. خصوصا حالا که مدیران باشگاه ذوب آهن شوک داده اند و علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. معمولا بازی کردن مقابل تیم هایی که با شوک تغییر سرمربی مواجه می شوند، دوبرابر سخت می شود و بی تردید در اصفهان باید بسیار هوشیار باشیم تا نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.


علیرضا دوست خوبم است


علیرضا منصوریان همدوره من بوده و دوست خیلی خوبم است. خوشحالم که او بار دیگر به فوتبال برگشته است. به امید نمازی هم خسته نباشید می گویم که زحمتش را کشید، اما بی تردید حضور منصوریان و امثال او به جذاب تر شدن مسابقات فوتبال کمک می کند. البته با تمام احترامی که برای منصوریان قائل هستم، ما برای پیروزی به اصفهان سفر می کنیم و امیدوارم به این مهم دست یابیم.


تاثیر حضور منصوریان بر ذوب آهن را خواهید دید


من سال گذشته بعد از برد تیمم مقابل استقلال در جم هم گفتم که هرگز دوست ندارم با باخت مقابل پارس جنوبی منصوریان از استقلال برود. خوشبختانه که این اتفاق هم رخ نداد و او یکی، دو بازی بعد از استقلال جدا شد. همانطور که گفتم علیرضا دوست خوبم است و قطعا تاثیر حضور او را در بازی روز شنبه بر ذوب آهن خواهیم دید.

 


امیدوارم داور باتجربه ای انتخاب شود


بازی ما با ذوب آهن بازی مهمی است و جو مسابقه بسیار سنگین خواهد بود. از این رو با توجه به تغییر و تحولاتی که در ذوب آهن شکل گرفته انتظار داریم کمیته داوران در چینش تیم داوری منطقی و حساب شده عمل کند. ما می خواهیم داوری انتخاب شود که عدالت را رعایت کند و حق را به حقدار بدهد و امیدوارم همین اتفاق هم برای مسابقه روز شنبه رخ بدهد.


تا الان درباره تیم ملی سکوت کردم اما...


من هیچ وقت دوست نداشتم درباره تیم ملی حرفی بزنم که خدای ناکرده ضربه ای به این تیم وارد شود. حتی بعد از جام جهانی بااینکه نقدهایی به سبک بازی تیم ملی داشتم، سکوت کردم و اجازه دادم کادرفنی تیم ملی در آرامش کامل کارش را جلو ببرد. از ابتدای لیگ حتما شما می دانید که چقدر به خاطر اردوهای تیم ملی وقفه داشتیم و با اینکه این تعطیلی های وقت و بی وقت پ به ضرر همه تیم ها است اما به خاطر منافع ملی بازهم سکوت کردیم و همه دست به دست هم دادیم تا تیم ملی در مسیر موفقیت قرار بگیرد، اما حالا اتفاقاتی رخ داده که باید درباره اش حرف بزنیم.


از تماشای فیلم اهانت کروز به خبرنگار دلم گرفت

 

چند روز قبل که دیدم که دستیار آقای کی روش به یک خبرنگار اهانت کرد و آن رفتار بد را داشت، واقعا دلم گرفت. خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند که با کمترین امکانات پلی بین ما فوتبالی ها و مردم می زنند و من روی تلاشگر بودن آنها قسم می خورم. به همین خاطر نمی توانم قبول کنم که یک مربی و نه حتی سرمربی تیم ملی چنین رفتار بدی با خبرنگاری که می خواسته کارش را انجام بدهد، داشته باشد. من فکر می کنم این مسائل نشات گرفته از رفتار آقای کی روش است و وقتی سرمربی تیم ملی چنین کارهایی می کند دستیارش هم یاد می گیرد.


هنوز اهانت به استیلی را یادمان نرفته است


دقیق تر که می شویم می بینیم این اولین بار نیست که دستیاران آقای کی روش چنین کارهایی می کنند. ما هنوز توهین آن یکی مربی تیم ملی به حمید استیلی عزیز که مایه افتخار فوتبال مان است را از یاد نبرده ایم. این رفتارها واقعا زیبنده فوتبال ما نیست و امیدوارم اقای کی روش هرچه سریع تر در رویه اش ترتیب اثر بدهند.

 


طوری القا می کنند که همه بد هستند و خودشان خوب!


متاسفانه این روزها هرآدمی نقدی به تیم ملی دارد، طوری با او رفتار می شود که انگار دشمن ایران و تیم ملی است. این که سرمربی تیم ملی و دستیارانش طوری القا کنند که همه بد هستند و فقط آن خوبند منطقی نیست. قطعا همه ما ایرانی هستیم و آرزویمان موفقیت تیم ملی است. برای ما چه فرقی می کند چه کسی سرمربی تیم ملی باشد. اصلا به سودمان است که یک مربی بزرگ مثل کی روش بالای سر تیم ملی مان باشد و طعم موفقیت های مختلف را بچشیم اما سرمربی در همه جای دنیا حد و حدودی دارد. من فکر می کنم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید در این ماجرا ورود کنند و به غائله خاتمه بدهند.


کی روش کاری کند که وقتی از ایران رفت، از او به نیکی یاد شود


درست است که آقای کی روش بزرگ تر از ما است و کارنامه خیلی مشخصی هم دارد، اما خودش این را می داند که روزی از این کشور می رود. او همین الان 40 میلیون پرسپولیسی را از دست داده و بهتر است طوری رفتار کند که وقتی از ایران رفت همه از او به نیکی یاد کنند. او با این دشمن تراشی هایش به هیچ چیز نمی رسد.


آرزویمان قهرمانی در آسیا است اما...


همه ما به خاطر مردم و افتخار بزرگی که نصیب مان می شود دوست داریم تیم ملی قهرمان جام ملت های آسیا بشود. اما حالا که پشتوانه مردمی از تیم ملی دور شده اند و رفتارهایی را کی روش انجام می دهد من فکر نمی کنم آینده خوبی در انتظارمان باشد. امیدوارم سرمربی تیم ملی نیز شرایط تیمش را درک کند و مسیر را برای خوشحالی 70 میلیون نفری که مدام از آنها در صحبت هایش مایه می گذارد، هموار کند. ما هم دعا می کنیم افتخار جام گرفتن در آسیا نصیب مان شود.

دیدگاه‌ها