کد خبر : 1569731 | 28 آبان 1397 ساعت 10:59 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها و بازی انتقامی با عمان

تیم ملی امید ایران که برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم امید عمان راهی مسقط شده است فردا در برابر این تیم قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دو تیم با هم بازی کرده بودند در بیشکک قرقیزستان بود. جایی که تیم ملی امید ایران با بازیکنان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 به میدان رفت و با شکست دو بر صفر در برابر این تیم شانس حضور در بازی های نهایی قهرمانی زیر 23 سال را از دست داد. و امروز بیشتر بازیکنان تیم ملی جوانان در ترکیب تیم کرانچار هستند و طبیعتا نگاه انتقامی به بازی فردا خواهند داشت.

 

1355812


بازیکنان تیم ملی جوانان که اکنون در اردوی تیم امید حضور دارند به واسطه کسب عنوان سومی در جام ملت های آسیا و هم چنین حضور در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 از نظر تجربی در شرایط خوبی بسر می برند و طبیعتا در مسیر صعود به المپیک 2020 توکیو می توانند مهره های اثر گذاری برای کرانچار باشند.


تیم ملی امید در بدو سفر به عمان هتل محل اقامت خود در شهر مسقط را عوض کرد و دیشب اولین جلسه تمرین خود را در این شهر انجام داد. امروز هم ملی پوشان امید آخرین تمرین خود را پیش از بازی با عمان انجام خواهند داد که جلسه تمرینی امروز سبک تر خواهد بود. ملی پوشان بلافاصله بعد از بازی با عمان به تهران باز می گردند تا مهیای همراهی تیم های باشگاهی خود در بازی های لیگ برتر شوند.

دیدگاه‌ها