کد خبر : 1569733 | 28 آبان 1397 ساعت 11:08 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفته ناکامی لژیونرهای والیبال در ترکیه و ایتالیا

طلسم شکسنی سیه‌نا با معروف در سری‌آ

تیم والیبال سیه نا با سعید معروف بعد از ۸ شکست متوالی بالاخره طعم پیروزی را چشید.

طلسم شکسنی سیه‌نا با معروف در سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم لیگ والیبال سری آ ایتالیا شب گذشته در شرایطی برگزار شد که مثل هفته های اخیر بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم های خود به میدان رفتند.


سیه نا که در جدول یک بازی بیش از بقیه تیم ها دارد، بعد از ۸ شکست متوالی بالاخره طعم پیروزی را چشید. این تیم قعرنشین با هدایت خوان سیچلو و در اختیار داشتن سعید معروف در خانه برابر میلانو به میدان رفت و در نهایت توانست ۳ بر ۲ به پیروزی برسد تا طلسم باخت های متوالی بالاخره شکسته شود. یاران سعید معروف هم اکنون در رده سیزدهم سری آ قرار گرفته اند.


در دیگر بازی این هفته سری آ ورونا که با معنوی نژاد و شریفی روند خوبی را در هفته های اخیر در پیش گرفته بود، در یک بازی سخت مقابل ترنتینو به میدان رفت که ۳ بر صفر شکست خورد. جواد معنوی نژاد در این بازی ۳ امتیاز و مرتضی شریفی ۷ امتیاز کسب کردند؛ اما نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.


کاستلانا که مجتبی میرزاجانپور را در ترکیب خود دارد، برخلاف سیه نا نتوانست روند شکست های متوالی خود را متوقف کند. این تیم در هفته هشتم برابر حریف قدرتمند خود یعنی پروجا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. مجتبی میرزاجانپور ۱۷ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد؛ اما تیمش در رده چهاردهم جدول بدون برد قرار گرفته است.


مونزا هم که با امیر غفور روزهای خوبی را سپری می کرد، شکست غیرمنتظره ای را در خانه مقابل سورا با نتیجه ۳ بر یک متحمل شد. بازیکن ایرانی مونزا در این بازی ۱۹ امتیاز برای تیمش به دست آورد. مونزا در جدول رده بندی سری آ در رده پنجم قرار گرفته است.


همچنین در جریان سوپرلیگ ترکیه فرهاد قائمی و صابر کاظمی با تیم زراعت بانک برابر آرهاوای بلدیه قرار گرفتند. این بازی با شکست ۳ بر یک لژیونرهای ایرانی همراه بود. قائمی در این مسابقه ۱۱ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

دیدگاه‌ها