کد خبر : 1569750 | 28 آبان 1397 ساعت 11:37 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست از وزیر: انتخابات فدراسیون را برگزار کنید

بحران بی‌پولی؛ میزبانی‌های کشتی ایران روی هوا!

روسای هیات های استانی کشتی از وزیر ورزش درخواست کردند هر چه زودتر انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شود.

بحران بی‌پولی؛ میزبانی‌های کشتی ایران روی هوا!

به گزارش "ورزش سه"، حمید بنی تمیم که روزهای پرکاری را در فدراسیون کشتی سپری می کند، روز گذشته جلسه ای را با حضور روسای هیات های استانی ترتیب داد تا درباره رویدادهای پیش روی این فدراسیون تصمیم گیری کند.


در این جلسه گزارشی از تقویم فنی فدراسیون در سه ماه آینده به همراه برآورد هزینه های مالی تفکیک شده (از جمله برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان، جام جهانی، جام تختی و مسابقات جهانی بانوان) ارائه شد.


در نهایت با نظر اعضای حاضر در جلسه مقرر شد با توجه به شرایط مالی موجود رقابت های جام باشگاه های جهان صرفا در صورت جذب حمایت کنندگان مالی طبق تقویم فنی مصوب برگزار شود.همچنین در خصوص رقابت های جهانی کشتی کلاسیک بانوان مقرر شد برگزاری این مسابقات به زمان دیگری موکول شود.


همچنین در این جلسه با توجه به تأکید روسای هیأت های کشتی مقرر شد فدراسیون کشتی نسبت تهیه بیلان کامل کاری فدراسیون در مدت ریاست آقای رسول خادم اقدام کند. در این نشست گزارشی نیز در خصوص وضعیت کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده ی سنی بزرگسالان از سوی حمید بنی تمیم ارائه شد.


از سوی دیگر روسای هیأت کشتی استان های سراسر کشور ضمن قدردانی از وزیر به جهت احترام به نظر اعضای مجمع و عمل به اساسنامه و انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون، از سلطانی فر درخواست کردند از طریق مراجع ذیصلاح در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی اقدام شود.

 

دیدگاه‌ها