کد خبر : 1569763 | 28 آبان 1397 ساعت 12:03 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

2-4-4 کلاسیک جلالی برای مقابله با لوزی برانکو

ترکیب احتمالی پیکان برابر پرسپولیس

پیکان برای بازی با پرسپولیس چهار بازیکنش را در اختیار ندارد با این حال جلالی آنقدر بازیکن خوب دارد که بتواند ترکیب های متفاوتی را برابر پرسپولیس به میدان بفرستد.

ترکیب احتمالی پیکان برابر پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" پیکان در هفته نهم و در حالی که پرسپولیس در کوران رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیمی خسته و بدون تمرکز بود به رقیبش این فرصت را داد تا در یک فرصت مناسب به مصافش بیاید. این حرکت جوانمردانه پیکانی ها البته که کار خودشان را سخت تر کرد. بازی هفته نهم پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می شد که پیکان سه برد پیاپی به دست آورده و به قول فوتبالی ها روی دور برد بود اما همکاری آن ها با پرسپولیس و یک ماه بازی نکردن باعث شد پیکان سه بازی بعدی اش را برابر حریفان آماده با دو شکست و یک تساوی سپری کند.


هرچه که بود امروز و در ورزشگاه آزادی پیکان میهمان پرسپولیسی است که از طرفی زخم خورده فینال لیگ قهرمانان و بدون ملی پوشانش است و از طرف دیگر قصد دارد که از کورس مدعیان هم عقب نماند. پیکان و سرمربی باتجربه اش خیلی خوب می دانند که پرسپولیس دور برگشت می تواند با این پرسپولیس متفاوت باشد و شاید الان بهترین زمان برای امتیاز گرفتن از تیمی است که به زور می تواند ترکیب یازده نفره اش را برای این بازی تعیین کند.


پیکان هم علاوه بر سه ملی پوش تیم امیدش، مهدی شیری ستاره اش را در اختیار ندارد اما دست جلالی از نظر بازیکن باز است اما اینکه او تیمش را با چه روشی به زمین می فرستد مشخص نیست. در تیم پیکان روش بازی حریف در روش بازی و چیدمان حریف نقش دارد درست برعکس پرسپولیس که همواره براساس تاکتیک خودش عمل می کند.


مجید جلالی در این فصل از رقابت های لیگ برتر مسابقات را معمولا با یکی از دو روش 1-3-2-4 یا 2-4-4 کلاسیک آغاز می کند. این تیم تا بازی با پدیده در هفته پنجم بازی را با یک مهاجم و سه وینگر و دو هافبک دفاعی آغاز می کرد اما بعد از این بازی معمولا پیکان با روش 2-4-4 کلاسیک بازی را شروع کرده است به خصوص بازی هایی که این تیم با هدف بازی تهاجمی تر به میدان می آید.


با توجه به اینکه پیکان در بازی های اخیر با 2-4-4 بازی را شروع کرده و در این بازی نیز احتمالا به دنبال سه امتیاز بازی است با همین روش بازی را شروع می کند.

 

1340837


ترکیب احتمالی


وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان است و بعید است جلالی به ترکیب سجاد مشکل پور و حجت حق وردی در دفاع وسطش دست بزند. در دفاع کنار اما او در بازی اخیر تیمش مهران موسوی را به دفاع راست برد و این باعث شد که حمودی نیمکت نشین شود اما در دفاع چپ به نظر آرمان قاسمی در این پست بازی کند چرا که ابوالفضل رزاق پور جوان هم در تیم امید است.


در خط هافبک مگنو جایگاهش ثابت است و زوج او در این دوره از رقابت ها امیرحسین کریمی بوده است. اما در کناره ها به احتمال زیاد مهدی مومنی و شاهین ثاقبی دو هافبک کلاسیک راست و چپ این تیم باشند. دو بازیکن تکنیکی و سرعتی با پاس های بسیار خوب و قدرت برش و گلزنی که می توانند کار را برای دفاع پرسپولیس سخت کنند.

 

خط حمله و یک لشگر مهاجم


محمد قاضی مرد اول ترکیب مجید جلالی در خط حمله است. بازیکنی که در 33 سالگی سبک متفاوتی از فوتبال را در پیکان بازی می کند. قاضی در پیکان بازیکنی است که با دوندگی بالا نقش مهمی در برنامه های تاکتیکی پیکان ایفا می کند. بازی فداکارانه او در ترکیب پیکان آن هم در شرایطی که یک مهاجم گلزن است توانایی او را نشان می دهد. اما زوج او در خط حمله چه کسی خواهد بود. عیسی آل کثیر یا فراز امامعلی؟ سامان نریمان جهان هم می تواند به عنوان یک مهاجم سایه در کنار قاضی بازی کند اما با توجه به نقشی که قاضی دارد به احتمال فراوان یک مهاجم در کنارش بازی کند و این مهاجم احتمالا از بین آل کثیر و فراز امامعلی انتخاب خواهند شد.


پشت جبهه پیکان


پیکان اما مهره های خوبی هم روی نیمکت دارد. سعید واسعی ،سامان نریمان جهان،ماهان رحمانی، ابوالفضل ابراهیمی و بازیکنان دیگری که می توانند جلالی را در ادامه مسابقه برای اجرای تغییرات تاکتیکی کمک کند.

دیدگاه‌ها