کد خبر : 1569766 | 28 آبان 1397 ساعت 12:06 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود 6 ملی پوش و 3 بازیکن خارجی

اردوهای تیم ملی، دغدغه تراکتور برای ادامه لیگ

اردوهای تیم ملی و وقفه هایی که در لیگ برتر ایجاد می شود ضربه زیادی به تراکتورسازی می زند.

اردوهای تیم ملی، دغدغه تراکتور برای ادامه لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در این فصل تیمی پرستاره را در اختیار دارد؛ این موضوع اگرچه باعث ایجاد شور و نشاط نزد هواداران و کسب نتایج خوب توسط تیم تبریزی شده اما دغدغه هایی نیز برای کادرفنی تیم ایجاد کرده است.


حضور 3 کاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی و از طرفی داشتن چند بازیکن در تیم امید برای سرخپوشان دردسرساز شده است. از آنجایی که همزمان با اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای جام ملت های آسیا، اردوهای تیم امید هم برگزار می شود، در هر وقفه لیگ تراکتورسازی 6 بازیکن خود را به تیم های ملی می دهد. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در تعطیلی های لیگ به اردوی تیم ملی بزرگسالان می‌روند و علی طاهران، محمدرضا آزادی و محمد مسلمی پور در اردوی امیدها حضور می‌یابند.


از طرفی با توجه به اینکه مسابقات لیگ تعطیل می شود، یوکیا سوگیتا، آنتونی استوکس و لی اروین 3 بازیکن خارجی تراکتورسازی هم به مرخصی می روند تا در کشورهایشان استراحت کنند و همین مساله باعث می شود تا تراکتور عملا در تعطیلات 9 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته باشد.


غیبت بازیکنان اصلی تراکتورسازی در تمرینات لیگ وقتی لیگ برتر تعطیل است به دغدغه محمد تقوی و دستیارانش تبدیل شده است. آنها بعد از هر تعطیلی با مشکلاتی مواجه می شوند و نتایج این تیم در بازی های بعد از تعطیلی لیگ برتر هم نشان می دهد که سرخپوشان تبریزی از این مساله ضرر کرده اند.


در شرایط کنونی نیز تراکتورسازی با همین مشکل دست و پنجه نرم می کند. آنها هفته آینده باید در هفته سیزدهم لیگ برتر با پرسپولیس بازی کنند و حالا کادرفنی سرخپوشان امیدوارند نبود طولانی مدت بازیکنان اصلی در بازی حساس هفته آینده دردسرساز نشود.

 

دیدگاه‌ها