کد خبر : 1569822 | 28 آبان 1397 ساعت 15:23 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت نشینان بی‌تجربه عصای دست برانکو می‌شوند؟

ترکیب پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ ترکیب 11 نفره تیمش را در غیاب بازیکنان ملی پوش و مصدوم تیمش برای جدال معوقه با پیکان مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان که در بازگشت از کرواسی خود را مهیای جدال معوقه با پیکان کرده است، در شرایطی ترکیب این تیم مقابل شاگردان جلالی را مشخص کرد که آنها قادر به سود بردن از 4 بازیکن ملی پوش و دو مصدوم تیمش نیست.


بشار رسن، علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی در اردوی تیم های ملی حضور دارند و حمید طاهرخانی نیز در اردوی تیم امید در عمان حضور دارد. محمد انصاری و حسین ماهینی نیز به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده‌اند.


برانکو برای این دیدار ترکیب 11 نفره تیمش را با حضور بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه و سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و آدام همتی در خط دفاعی انتخاب کرده است.


در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا در کنار محسن ربیع خواه، امید عالیشاه و سیامک نعمتی حضور دارند. عالیشاه به تازگی از مصدومیت بازگشته و سیامک نعمتی نیز بعد از غیبت در جدال فینال استادیوم آزادی به دلیل محرومیت در ترکیب حاضر خواهد شد.


علی علیپور و گادوین منشا نیز دو مهاجم سرخپوشان در این بازی خواهند بود.


ترکیب پرسپولیس:

 

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، محسن ربیع خواه، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا


دیدار دو تیم از ساعت 16:15 امروز و در استادیوم آزادی با قضاوت مهدی مرجان برگزار خواهد شد.


پرسپولیس در این بازی ابوالفضل درویش‌وند، احسان حسینی، سعید حسین پور، شاهین عباسیان، احمد بهاروندی، امین اسدی، احسان علوان زاده را روی نیمکت خود دارد.

 

1355885

دیدگاه‌ها