کد خبر : 1569831 | 28 آبان 1397 ساعت 15:52 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی شاد استقلالی ها در بیمارستان محک

بهترین جشن تولد تاریخ با حضور رحمتی و شفر

دیدن بچه های مبتلا به سرطان در بیمارستان محک تاثیری عحیب بر ذهن استقلالی هایی گذاشت که امروز خود را به دارآباد در شمال تهران رسانده بودند. ستاره هایی که باعث خوشحالی کودکان محک شدند.

بهترین جشن تولد تاریخ با حضور رحمتی و شفر

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز بازیکنان استقلال برای دادن انرژی مثبت به کودکان سرطانی و البته شاید بیشتر به خودشان تصمیم گرفتند سری به موسسه محک بزنند، موسسه ای  که کودکان مبتلا به بیماری سرطان را تحت پوشش دارد.


روز گذشته  محمدحسین زرندی مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال در تمرین بازیکنان را برای حضور در بیمارستان محک دعوت کرد که در اتفاقی جالب تمام بازیکنان برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کردند اما با توجه به شرایط خاص کودکان مبتلا به سرطان و لزوم داشتن استراحت کافی امیرحسین فتحی، مدیرعامل، وینفرد شفر، سرمربی و مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و علی کریمی به نیابت از تمام ارکان باشگاه به بیمارستان محک آمدند تا به ملاقات کودکان مبتلا به سرطان بروند.

 

1355898


قرار راس ساعت 10 صبح  بود، ساعتی که قرار بود بازیکنان استقلال در بیمارستان محک حاضر شوند اما در این بین امیرحسین فتحی و وینفرد شفر اولین کسانی بودند که نیم ساعت زودتر ازسایرین وارد لابی بیمارستان شدند.

 


فتحی  برای هماهنگی های لازم وارد این موسسه بین المللی شد اما وضعیت شفر متفاوت بود چراکه او با پیراهن دوم استقلال که شماره 2 را پشتش داشت در محک حاضر شد و هر بازیکنی که وارد لابی بیمارستان می شد به دستور او باید خیلی زود این پیراهن را امضا می کرد، امضایی برای هدیه به بیماران مبتلا به سرطان.   فرشید اسماعیلی و فرشید باقری اولین بازیکنانی بودند که با استقبال مسئولان بیمارستان وارد موسسه محک شدند و بعد از آن مهدی رحمتی، علی کریمی و داریوش شجاعیان به جمع سایرین اضافه شدند و خسرو حیدری هم که قرار بود پیراهنش به کودکان هدیه شود کمی دیرتر خودش را به این دیدار خیرخواهانه رساند.


کارمندان بیمارستان محک امروز استقبال گرمی از بازیکنان استقلال کردند اما پذیرایی اصلی را کودکان از آنها انجام دادند چراکه از قبل به آنها اطلاع داده شده بود قرار است ستاره های محبوب فوتبال را از نزدیک ملاقات کنند و آنها برای ورود ستاره های آبی به اتفاق هایشان لحظه شماری می کردند.


 

1355891

 


جذابیت و کری برای بیماران مبتلا به سرطان


زمانی که بازیکنان استقلال وارد بخش بیمارستان شدند، با صحنه حیرت آوری روبرو شدند که آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داد.


کودکانی که طرفدار استقلال بودند با دیدن اناه مثل اینکه برای یک لحظه هم که شده بیماری خود را فراموش کرده باشند، با سرعت سمت ستاره های محبوب خود آمدند و برای گرفتن عکس یادگاری صف کشیدند.


در این یکی از کودکان اطلاعات دقیق خود را به رخ هم اتاقی های خود کشید و رحمتی را مورد خطاب قرار داد:« شما با تجربه ترین و بهترین گلر ایران هستید.» جمله ای که کاپیتان استقلال را به شدت تحت تاثیر قرار داد و کودکی دیگر از سانترهای دقیق خسرو حیدری گفت تا از هم اتاقی خود کم نیاورد.

اما در این بین تعدادی از کودکان که طرفدار پرسپولیس بودند هم بیکار نبودند و و برای ستاره های آبی کری خواندند  اما برخلاف مکان های دیگر پاسخ بازیکنان استقلال به آنها نه جنگ بود نه دعوا، فقط لبخند بود و بگو و بخند.

 

 

1355893

 


جشن تولد برای یک کودک و فرار دیگری از پیله تنهایی


بازیکنان و کادرفنی استقلال حدود دو دقیقه به هر اتاق سر می زدند که در این بین با صحنه های عجیبی هم روبرو شدند.


امروز تولد یکی از کودکان مبتلا به بیماری سرطان بود که خانواده اش برای او جشن کوچکی را در بیمارستان محک ترتیب داده بودند. وقتی در باز شد و این کودک مهدی رحمتی، شفر و سایر بازیکنان استقلال را دید، از خوشحالی اشک در چشمانش جمع شد و بسیار از آنها تشکر کرد.  بازیکنان استقلال هم دور او آمدند و برایش آرزوی سلامتی کردند.


امروز تولد یکی از کودکان مبتلا به بیماری سرطان بود که خانواده اش برای او جشن کوچکی را در بیمارستان محک ترتیب داده بودند. وقتی در باز شد و این کودک مهدی رحمتی، شفر و سایر بازیکنان استقلال را دید، از خوشحالی اشک در چشمانش جمع شد و بسیار از آنها تشکر کرد.  بازیکنان استقلال هم دور او آمدند و برایش آرزوی سلامتی کردند.

 

1355899

 


تقدیر ویژه مدیرعامل محک از استقلالی‌ها


امروز بعد از آنکه بازیکنان استقلال از بیمارستان محک بازدید کردند مدیرعامل و موسس موسسه محک به استقبال آنها آمدند.


مدیرعامل محک در جمع بازیکنان، سرمربی و مدیرعامل استقلال گفت: محبت ارزش ریالی ندارد اما آثار آن در همین بیمارستان می ماند و تا سال ها در ذهن این کودکان باقی خواهد ماند.


موسس محک اما زمانی که با بازیکنان روبرو شد از آنها سوال کرد که چرا اینقدر کری بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس وجود دارد که علی کریمی به شوخی به آنها گفت بین بازیکنان این مساله وجود ندارد و رقابت برای آنها در زمین بازی تمام می شود.


بعد از خوش و بشی که انجام شد امیرحسین فتحی به نیابت از سایر ارکان از باشگاه پیراهن شماره 2 استقلال را به آنها تقدیم کرد و مدیرعامل محک هم یک نقاشی پیراهن استقلال را به نیابت از کودکان مبتلا به سرطان به این باشگاه هدیه داد.

 

1355894

 


اقامتگاه، آخرین مرحله روز پرماجرای استقلال در محک


بازیکنان استقلال امروز در آخرین مرحله از بازدید از بیمارستان محک راهی طبقه منفی 3 شدند، جایی که به اقامتگاه معروف است و ان دسته از کودکانی که شرایط بهتری دارند و نیازی به بستری شدن آنها نیست در آنجا مراحل درمان خود را پشت سر می گذارند.

 

هنگام ورود بازیکنان به اقامتگاه داریوش شجاعیان از کودکان خواست که برای استقلالی ها دست بزنند که در این بین آنها به شدت بازیکنان را تشویق کردند و با عکس یادگاری دیدار با این بخش بیمارستان به پایان رسید.

 

1355896

 


تمرین استقلال تحت تاثیر کودکان دوست داشتنی

وقتی استقلالی ها در اقامتگاه بودند کودکان زیادی برای گرفتن عکس یادگاری درخواست داشتند که در این بین تعدادی از بازیکنان گفتند تمرین در حال شروع شدن است ولی شفر به آنها گفت مشکلی نیست و تقاضای کودکان برای گرفتن عکس یادگاری رد نشود.

 

 

1355897

 

شفر تحت تاثیر حضور در محک


وینفرد شفر امروز به شدت تحت تاثیر دیدار با کودکان سرطانی قرار داشت و وقتی داشت از بیمارستان خارج می شد هنگامی که کارمندان برای استقبال او جلوی در آمدند به آنها گفت: کارتان بسیار سخت است.


در پایان بازیکنان استقلال جلوی در بیمارستان محک عکس یادگاری انداختند و برای حضور در تمرین سوار خودروهای خود شدند تا به این شکل روز پرماجرا و خاص آنها به پایان برسد.

 

1355895

دیدگاه‌ها