کد خبر : 1569898 | 28 آبان 1397 ساعت 19:13 | 89.2K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو میخواهد 100 سال در پرسپولیس بماند!

پاسخ دو پهلوی پروفسور به سوال جنجالی

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پاسخ جالب و عجیبی به سوالی درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس داد.

پاسخ دو پهلوی پروفسور به سوال جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات ارزی باشگاه پرسپولیس باعث شده تا برانکو و دستیارانش این فصل نتوانند به صورت منظم حقوق بگیرند اما تخصیص ارز ثانویه به قرمزها باعث شد که تا حدی مشکلات پرسپولیسی ها حل شود. البته علی رغم این موضوع، برانکو همچنان طلب زیادی از باشگاه دارد.

در همین باره شایعات زیادی شنیده می شود که البته برانکو دوست ندارد خیلی در این باره صحبت کند. او در نشست خبری پس از بازی با پیکان حضور یافت و می شد خوشحالی کسب سه امتیاز را در چشمانش دید. در بین سوال ها یک پرسش جنجالی مطرح شد و آن هم درباره احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی بود.

 

سرمربی سرخ ها در این خصوص گفت: او درباره شایعه ترک پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش گفت: الان وقت این طور سوال‌ها نیست. همیشه گفتم که طوری کار می‌کنم که گویی ۱۰۰ سال در پرسپولیس خواهم بود. من و همکارانم این طور کار می‌کنیم. کسی از فردا خبر ندارد. به خصوص الان که بازی را بردیم و خوشحال هستیم. امسال و سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

البته برانکو نشان داده که هیچگاه به خاطر چنین مشکلاتی از پرسپولیس جدا نمی شود، مخصوصا حالا که دو پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته و می تواند دوران جدید و پروفروغی را در این تیم تجربه کند اما با پایان جام ملت ها احتمالا پیشنهادات زیادی برای برانکو وجود خواهد داشت و باشگاه پرسپولیس باید تمام تلاشش را کند تا با پرداخت طلب برانکو، مانع از این شوند که او اجازه جدایی بدون توافق را داشته باشد.

دیدگاه‌ها