کد خبر : 1569995 | 29 آبان 1397 ساعت 10:23 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

تراکتور در مقابل پرسپولیس؛ طلسم 1358 روزه در برد

آخرین باری که تراکتورسازی پرسپولیس را شکست داد، اسفند 93 بود؛ یعنی زمانی که تونی روی نیمکت تراکتور حضور داشت و درخشان هم روی نیمکت پرسپولیس.

تراکتور در مقابل پرسپولیس؛ طلسم 1358 روزه در برد

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ و اوج گیری دوباره سرخ ها، آن ها رکوردهای مختلفی را شکستند و طلسم های زیادی را برای تیم های رقیب ایجاد کردند. موفق شدند برای اولین بار پس از بازگشت تراکتور به لیگ این تیم را در تبریز شکست دهند، سپس بعد از یک و نیم دهه تراکتور را دبل کردند و حالا طلسمی 1358 روزه برای قرمزهای شهر تبریز به وجود آورده اند.

 

آخرین پیروزی تراکتور برابر پرسپولیس به 3 سال و 8 ماه بر می گردد. اواسط اسفند 93 بود که تی تی ها با حمایت فوق العاده هوادارانشان موفق شدند با گل شاهین ثاقبی پرسپولیس را شکست داده و اوضاع این تیم را بحرانی تر کنند. تراکتور در پایان آن فصل به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و پرسپولیس نیز هشتم شد.

 

اما از لیگ پانزدهم، سرخپوشان پایتخت نتایج فوق العاده ای برابر تراکتور گرفتند و در 6 بازی به 4 برد و 2 تساوی رسیدند. آن ها در لیگ پانزدهم با گل بنگستون در تبریز پیروز شدند، در لیگ شانزدهم با نتیجه 3-0 در تهران بر تراکتور غلبه یافتند و در لیگ هفدهم نیز هر دو بازی رفت و برگشت را با 2 گل به سود خود تمام کردند.

 

حالا در شرایطی که پرسپولیسی ها از کمبود نفرات رنج می برند و آن طرف تراکتور با کهکشانی ترین تیم تاریخ خود رقبا را یکی پس از دیگری مغلوب می کند، این دو تیم در تهران به مصاف هم می روند و هواداران تراکتور امیدوارند تیمشان این طلسم 1358 روزه را سرانجام بشکند.

 

دیدگاه‌ها