کد خبر : 1570023 | 29 آبان 1397 ساعت 11:27 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست از کارهایشان برندارند، نام شان را اعلام می کنم

خطیب: برخی کمین می‌کنند تا ببازیم و حاشیه بسازند!

سرپرست پارس جنوبی جم نسبت به برخی حاشیه سازی ها برای تیمش واکنش نشان داد.

خطیب: برخی کمین می‌کنند تا ببازیم و حاشیه بسازند!

عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پارس جنوبی در فاصله چند روز تا بازی با ذوب آهن اصفهان بیان کرد: شرایط فنی تیم مان خوب است. بعد از برد روحیه بخشی که مقابل پیکان به دست آوردیم از نظر انگیزشی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم. در تعطیلی لیگ هم تمرینات مناسبی انجام دادیم و یک بازی تدارکاتی خوب داشتیم. خوشبختانه با شرایط خوب آماده دیدار با ذوب آهن می شویم و امیدواریم که با نتیجه خوبی اصفهان را ترک کنیم.


وی با بیان اینکه برخی افراد دوست ندارند پارس جنوبی نتیجه بگیرد و مدام در حال حاشیه سازی هستند، گفت: ما در پارس جنوبی جم همواره برای موفقیت فقط و فقط کار کردیم و باید تلاشمان را انجام دهیم تا در زمین حرف مان را بزنیم. به قول معروف سرمان به کار خود مان بوده و هیچ وقت بی احترامی به کسی در فوتبال نکردیم. این الگو در باشگاه ما در طول سال های گذشته جا افتاده و از این بابت خوشحال هستیم. اما متاسفانه برخی افراد هستند که بیرون باشگاه نشسته اند و تلاش می کنند ما را به حاشیه بکشانند. افرادی که هدف شان ضربه زدن به تیم پارس جم است.


سرپرست پارس جنوبی جم در توضیح بیشتر این مساله بیان عنوان کرد: من دوست ندارم خیلی این بحث را باز کنم؛ تمرکز ما روی بازی های لیگ برتر است اما به همین بسنده می کنم که قبل از هر بازی ما با انتشار برخی مطالب در یک رسانه خاص سعی دارند تمرکز کادرفنی و بازیکنان ما را برهم بزنند. جالب اینکه هربار پیروز می شویم این افراد ساکت می شوند و دوباره کمین می کنند تا یک باخت حاصل شود و کارهایشان را شروع کنند.


خطیب در بخش دیگری از صحبت هایش افزود: من به این افراد خاص اعلام می کنم ما که به حاشیه ها توجهی نداریم و تمرکزمان روی بازی های لیگ برتر است. آنها نیز به هیچ جا از این کارها نمی رسند اما اگر رفتارهایشان درباره پارس ادامه داشته باشد، مجبور خواهم شد به خاطر مردم شریف شهرستان جم و استان بوشهر آنها را معرفی کرده تا هواداران عزیزمان بدانند چه کسانی دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد و در بالای جدول باشد. آنهایی که با کارهایشان هدفی جز ضربه زدن به ما ندارند.

دیدگاه‌ها