کد خبر : 1570071 | 29 آبان 1397 ساعت 14:20 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

نیمار مترصد یک فرصت برای بازگشت به بارسلونا

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی علاقه ای برای پیوستن به رئال مادرید ندارد.

نیمار مترصد یک فرصت برای بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیمار تابستان 2017 در انتقالی جنجالی و بحث بر انگیز بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. انتقالی که او را به گران ترین بازیکن دنیا بدل کرد. او رهبر پروژه های بلندپروازانه ناصر الخلیفی در پی اس جی است و البته در سال اول حضور خود نتوانست مدیر قطری را به رویایش که فتح لیگ قهرمانان است، برساند. در دومین سال، نیمار امیدوار است بتواند رهبر پی اس جی برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان و بلکه قهرمانی در آن باشد.

 

 

1345943

 

 

طبق ادعای رسانه های فرانسوی و اسپانیایی، نیمار با وجود اینکه از تمام مزایا در پی اس جی برخودار است، از پیوستن به این تیم پشیمان شده و مشتاق است بار دیگر به لالیگا برگردد. در این بین زمزمه های پیوستن او به رئال مدت هاست که شنیده می شود اما پس از مصاحبه اخیر مدیر اجرایی بارسا که راه بازگشت نیمار را مسدود نکرد، حالا گفته می شود که احتمال بازگشت او به بارسا بیشتر از انتقالش به رئال است.

 

شب گذشته این بحث در برنامه ال چیرینگیتو مطرح شد و یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که نیمار در گفت و گو های خصوصی همواره این نکته را گوشزد می کند که اگر به وی مجوز جدایی بدهند به بارسا باز خواهد گشت و دیگر برایش مهم نیست که زیر سایه مسی خواهد بود یا خیر. طبق این ادعا، نیمار به خاطر 4 سال حضور در بارسا به یک آنتی مادریدیستا تبدیل شده است.

 

با این حال احتمال اینکه الخلیفی تابستان 2019 به وی اجازه جدایی بدهد، بسیار اندک است و البته جذب او برای هر باشگاهی در مجموع کمتر از 600 میلیون یورو هزینه در پی نخواهد داشت که خود مانع بزرگی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها