کد خبر : 1570078 | 29 آبان 1397 ساعت 15:00 | 65.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره موردعلاقه بارسا، هوادار رئال است!

فرانکی دی یونگ، ستاره خط میانی اژاکس و تیم ملی هلند به گزینه شماره یک بارسا برای تابستان 2019 تبدیل شده است.

ستاره موردعلاقه بارسا، هوادار رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی 2018، دی یونگ یکی از گزینه های اصلی بارسا برای تقویت خط میانی بود اما آژاکس حاضر به مذاکره با بارسلونا نشد. خود بازیکن هم تایید کرد که امسال به بارسلونا نخواهد رفت. اخیرا و پس از درخشش دی یونگ با پیراهن تیم ملی هلند در لیگ ملت های اروپا، بار دیگر او تبدیل به سوژه شماره یک رسانه های بارسلونا شده است.

 

 

1339302

 

 

هرچند انتقال او به بارسا در زمستان منتفی است ولی باشگاه کاتالان قصد دارد هر طور که شده، تابستان آینده او را به خدمت بگیرد. در این بین، انتشار جزئیاتی جالب از دی یونگ، بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیایی داشته است.

واقعیت این است که دی یونگ هوادار رئال مادرید است و حتی فالوئر صفحات رئال در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر است. او اخیرا پستی مربوط به انتخاب سولاری به عنوان سرمربی دائمی رئال و نیز پست های مربوط به پیروزی رئال بر ویکتوریا پلژن و سلتا را لایک کرده است.

گفته می شود که مسئولان رئال نیز به تکاپو برای جذب دی یونگ افتاده اند و قصد دارند با بارسلونا و نیز سیتی برای ستاره 21 ساله هلندی وارد جنگ شوند. قیمت او 70 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دیدگاه‌ها