کد خبر : 1570081 | 29 آبان 1397 ساعت 15:06 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایران به فدراسیون جهانی و چین تایپه اعتراض کرد

اشتباه در پخش سرود ملی ایران در جام‌جهانی تکواندو!

فدراسیون تکواندو کشورمان طی مکاتبه ای با فدراسیون جهانی تکواندو و همچنین فدراسیون تکواندو چین تایپه مراتب اعتراض خود را اعلام و خواهان پاسخگویی شده است.

اشتباه در پخش سرود ملی ایران در جام‌جهانی تکواندو!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل در جریان مسابقات قهرمانی پومسه 2018 به میزبانی چین تایپه تیم سه نفره زنان ایران به مدال طلای رقابت ها دست پیدا کرد. تیم پومسه سه نفره ایران با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی بر سکوی قهرمانی ایستاد، کره‌جنوبی نایب قهرمان شد و تیم‌های فرانسه و آمریکا مشترکا سکوی سومی را به دست آوردند.


بعد از گذشت چند روز ویدیویی از مراسم اهدای مدال در این مسابقات منتشر شده که نشان می دهد مسئولان برگزاری مسابقه و در کشور چین تایپه در هنگام اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، سرود دیگری را به اشتباه پخش کرده اند. این موضوع در حین پخش سرود و اهتزاز با واکنش دختران ملی پوش تکواندوی ایران مواجه شد.


فدراسیون تکواندو دقایقی قبل و بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان داده است.

 

1356152


«در جریان برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان – چین تایپه و در هنگام مراسم توزیع مدال طلای نمایندگان کشورمان زمان به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران سرود کشورمان به صورت اشتباه پخش گردید که عکس العمل ورزشکاران کشورمان و اعتراض سرپرست تیم به کمیته برگزاری رقابت ها را به همراه داشت.


با توجه به اینکه پس از آن نیز ایران موفق به کسب دو مدال طلای دیگر شده بود در ادامه این کوتاهی میزبان برطرف شد.


فدراسیون تکواندوی طی مکاتبه ای با فدراسیون جهانی تکواندو و همچنین فدراسیون تکواندو چین تایپه مراتب اعتراض خود را اعلام و خواهان پاسخگویی شده بود.»

دیدگاه‌ها