کد خبر : 1570113 | 29 آبان 1397 ساعت 17:16 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما طلای ناب داریم

زارع: فجرسپاسی پتانسیل لیگ برتری دارد

سرمربی فجرسپاسی می گوید این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر دارد.

زارع: فجرسپاسی پتانسیل لیگ برتری دارد

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل زارع در مورد پیروزی ارزشمند تیمش برابر بادران در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: از بعد روانی سخت بود چون ما چند هفته بود که خوب نتیجه نمی گرفتیم و روی کاغذ بادران برنده بود اما بسیار خوب بازی کردیم. بادران را کامل آنالیز کردیم و بچه ها به خوبی بازی کردند، شرایط هم  باب طبع مان پیش رفت و توانستیم این 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد یا نه هم گفت: والا هنوز که چیزی نشده است و گفته اند حمایت می کنیم ولی به هرحال فوتبال است و شرایط آن مشخص نیست.


سرمربی فجر در مورد دوری این تیم از سطح اول فوتبال هم گفت: مجموعه ما خوب است، مدیرعامل باشگاه واقعا شب و روز کار می کند تا تیم به روزهای اوج خود برگردد و اداره کل ورزش و جوانان استان هم کمک می کند. فوتبال شیراز از بین رفته است چون پول داخل آن نیست. هر سال بازیکنان تاثیرگذار ما به تیم های دیگر می روند اما اگر استعدادها را نگه داریم ما هم می توانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم و به لیگ برتر برگردیم.

 

وی افزود: ما پتانسیل نفری داریم و بازیکنان مان جوان و با تجربه هستند. بازیکنان با تجربه دیگری هم داریم و بازیکن با تجربه طلا است، بازیکن جوان با تجربه طلای ناب است. شرایط روحی بازیکنان خوب نبود ولی الان بهتر شده است. بچه ها من را گذاشته اند کنار و ما شده اند و مطمئن باشید شرایط بهتری را تجربه می کنیم.


زارع در مورد شانس صعود فجر به لیگ برتر هم می گوید: معمولا تیم هایی که اوایل فصل صدرنشین بوده اند صعود نکرده اند، 4 سال پیش تیم ماشین سازی میانه جدولی بود و به لیگ برتر صعود کرد و  تیم صنعت نفت با دست نشان وسط جدول بود و بعد صعود کند. ما هم می توانیم این شرایط را در این فصل تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها