کد خبر : 1570115 | 29 آبان 1397 ساعت 17:21 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازی سرنوشت‌ساز در انتظار ذوبی‌ها

ذوب‌آهن اصفهان تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر چهار مسابقه پیش رو دارد؛ مسابقاتی حساس که سرنوشت حضور بازیکنان در این تیم را به همراه خواهد داشت.

چهار بازی سرنوشت‌ساز در انتظار ذوبی‌ها

 به گزارش "ورزش سه" کمتر از یک هفته است که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان انتخاب و جایگزین امید نمازی شده است. حالا این تیم چهار بازی تا پایان نیم فصل دارد که دو بازی آن داخل خانه برگزار می‌شود. ذوبی‌ها این هفته از پارس جنوبی جم در ورزشگاه فولاد شهر میزبانی می‌کنند و بعد از دو بازی خارج از خانه در تهران و اهواز خواهند داشت. آن‌ها ابتدا بازی معوقه خود با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند و سپس در اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهند بود. آخرین دیدار سبزپوشان دیار زاینده رود هم مقابل نفت مسجدسلیمان در اصفهان است.


چهار دیدار حساسی که کسب امتیاز در آن، نایب قهرمان فصل قبل را دوباره در جریان مسابقات قرار می‌دهد و یک نیم فصل جذاب را رو به روی بازیکنان قرار می‌دهد. اما طبق گفته کادرفنی جدید ذوب‌آهن سرنوشت بازیکنان برای حضور در این تیم بستگی به نمایش آن‌ها تا پایان نیم فصل اول دارد. به نوعی بازیکنان باید تمام توان خود را گذاشته و با ارائه نمایش درخشان کارشان را در فولادشهر ادامه دهند.


اما با توجه به شناختی که از منصوریان موجود است، او در نقل و انتقالات نیم فصل نهایت دو یا سه تغییر در ترکیب خود خواهد داشت و انتظار زیر و رو شدن لیست ذوب‌آهن تا پایان نیم فصل نمی‌رود.

دیدگاه‌ها