کد خبر : 1570139 | 29 آبان 1397 ساعت 18:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمام لژیونرهای قطری در ترکیب ایران

کارلوس کی‌روش با بهره‌مندی از چهار لژیونر قطری تیمش ترکیب ایران برابر ونزوئلا را اعلام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی چهارمین مسابقه تدارکاتی در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا را از دقایقی دیگر برابر تیم ونزوئلا برگزار می‌کند که به دلیل برگزاری این مسابقه در ورزشگاه حمد بن خلیفه قطر، کارلوس کی‌روش تدبیر خاصی اندیشیده است.

 

در لیست فعلی تیم ملی ایران نام محمدرضا خانزاده، رامین رضاییان، امید ابراهیمی و مهدی طارمی به‌عنوان چهار لژیونر شاغل در لیگ ستارگان قطر دیده می‌شود که کی‌روش نیز به همین منظور هر چهار بازیکن را برخلاف دیدار دوستانه اخیر مقابل ترینیداد و توباگو، امشب به‌عنوان یار اصلی به زمین فرستاده است.

 

1356205

 

محمدرضا خانزاده، مدافعی که امسال در الاهلی قطر به میدان می‌رود، پس از آنکه در دو بازی متوالی در مسابقات تدارکاتی قبل از جام جهانی برابر الجزایر و تونس در ترکیب تیم ملی بود، بعد از مدت‌ها دوباره به ترکیب ابتدایی تیم ایران بازگشته است.

 

رامین رضاییان نیز که اخیرا با باشگاه الشحانیه قطر قرارداد امضاء کرده و در تنها بازی برای این تیم مقابل الدحیل توانسته گلزنی کند نیز پس از غیبت مقابل ترینیداد و توباگو، جزو ۱۱ مرد اصلی کی‌روش برابر ونزوئلا حضور دارد.

 

1356204

 

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی الاهلی قطر و مهدی طارمی، مهاجم الغرافه نیز که در تمام بازی‌های این فصل لیگ ستارگان قطر برای تیم‌های باشگاهی خود به میدان رفتند نیز دو ملی پوش دیگری هستند که کی‌روش برابر ونزوئلا به زمین فرستاده است.

دیدگاه‌ها