کد خبر : 1570141 | 29 آبان 1397 ساعت 18:36 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور - پرسپولیس؛ ملی پوشان خسته نخواهند بود

هدیه کارلوس کی روش به برانکو و تقوی

احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند ملی پوشان پرسپولیسی و سه ملی پوش تراکتوری در بازی با ونزوئلا نیمکت نشین خواهند بود.

هدیه کارلوس کی روش به برانکو و تقوی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی به مصاف ونزوئلا رفته که احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند دو ملی پوش پرسپولیسی خود را روی نیمکت می بیند. علیرضا بیرانوند در بازی با ترینیداد و توباگو نیز نیمکت نشین بود اما احمد نوراللهی در ترکیب اصلی حضور داشت و اولین بازی ملی خود را انجام داد.

 

نکته جالب این که در سال های اخیر علیرضا بیرانوند حتی در بازی های دوستانه نیز فیکس بود و حداقل در هر فیفا دی یک بار به میدان می رفت اما در دو بازی اخیر نیمکت نشین حسینی و عابدزاده شده است.

 

بیرانوند روز گذشته در بین نامزدهای توپ طلای آسیا هم حضور نداشت و اکنون نیز باید نمایش عابدزاده را از روی نیمکت ببیند. البته بازی نکردن احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند نمی تواند خبر بدی برای برانکو ایوانکوویچ باشد چرا که او بازیکنان شاداب تری را برای بازی تراکتور در اختیار خواهد داشت.

 

از طرف دیگر سه ملی پوش تراکتوری تیم ملی که کاپیتان های تیم نیز به شمار می روند هم برابر ونزوئلا بازی را از روی نیمکت آغاز می کنند. دژاگه، شجاعی و حاج صفی که هر سه در مقابل ترینیداد و توباگو بازی کرده بودند، این بار در قطر نیمکت نشین هستند اما بعید است در ادامه به کار گرفته نشوند.

دیدگاه‌ها