کد خبر : 1570173 | 29 آبان 1397 ساعت 20:33 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم امید کی‌روش به ساق‌های ترابی

کارلوس کی‌روش بازیکنی که در هر سه مسابقه اخیر تیم ملی ایران تاثیرگذار بوده را به‌عنوان یار تعویضی برابر ونزوئلا وارد زمین کرد.

چشم امید کی‌روش به ساق‌های ترابی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که امسال در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بهتر از مسابقات باشگاهی در سایپا کار کرده و پس از جام جهانی نمایش موثری در بازی‌های ملی داشته، در جدال امشب ملی پوشان برابر ونزوئلا از دقیقه 65 به جای وحید امیری وارد زمین شد تا تیم ایران با استفاده از سرعت بالای او بتواند از سمت چپ زمین نفوذ کند.

 

ترابی در نخستین مسابقه تدارکاتی تیم ملی بعد از جام جهانی برابر ازبکستان تنها گل ایران را به ثمر رساند، مقابل بولیوی که در نیمه دوم به زمین رفته بود توانست گل برتری شاگردان کی‌روش را بزند و در دیدار اخیر با ترینیداد و توباگو نیز موفق به گرفتن یک پنالتی شد که کریم انصاری‌فرد آن را تبدیل به گل نکرد.

 

کی‌روش در مسابقه امشب برابر ونزوئلا مهدی ترابی را به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی و همانند دیدار برابر بولیوی به جای وحید امیری وارد زمین کرد تا بتواند با استفاده از سرعت، تکنیک، پاس و شوت‌های او شانس ایران برای رسیدن به گل دوم و کسب پیروزی در این بازی دوستانه را بالا ببرد.

دیدگاه‌ها