کد خبر : 1570198 | 29 آبان 1397 ساعت 23:09 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم کی‌روش به مدعیان حضور در جام ملت‌ها

سرمربی تیم ملی ایران زمان اعلام فهرست نهایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.

اولتیماتوم کی‌روش به مدعیان حضور در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در حالی با انجام دو دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های ملی ترینیداد و توباگو و ونزوئلا به پایان رسید که کارلوس کی‌روش بیشتر نفراتی که به این اردو دعوت کرده بود را در این دو مسابقه محک زد.

 

کی‌روش پس از ارزیابی شاگردان‌اش در دو دیدار تدارکاتی این اردو و دو مسابقه دوستانه قبلی برابر تیم‌های ملی ازبکستان و بولیوی، اعلام کرد سه هفته دیگر به بازیکنان فوتبال ایران فرصت می‌دهد تا بتوانند خود را به او نشان دهند و در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرند.

 

سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار برابر ونزوئلا با بیان اینکه قصد داشته قابلیت‌های تمام بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد، اظهار کرد: تمام شرایط برای بازیکنان مهیا شده و کادر تیم ملی در اخیتار آنهاست تا بتوانند طی سه هفته آینده تمرکزشان را روی جام ملت‌ها بگذارند و در لیست قرار بگیرند.

 

کی‌روش اعلام کرد که روز هفدهم دسامبر (بیست و ششم آذرماه) که ۲۲ روز قبل از نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود، لیست نهایی تیم ملی ایران را اعلام می‌کند.

 

جدا از لژیونرهای فوتبال ایران، با اولتیماتومی که کارلوس کی‌روش داده، بازیکنان لیگ برتری تنها تا پایان دور رفت مسابقات فرصت دارند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند و راهی جام ملت‌های آسیا شوند.

دیدگاه‌ها