کد خبر : 1570226 | 30 آبان 1397 ساعت 09:10 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

مدافعان تیم ملی مستحکم نبودند

دیدار تیم ملی ایران و ونزوئلا در نوع خود از یک جهت بی سابقه بود و آن هم استفاده 100 درصد کی‌روش از بازیکنانان لژیونر بود.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی کی روش با یک گل خورده محک نسبتا مناسبی خورد و اگر سالمون راندون مهاجم لیگ برتری ونزوئلا زودتر به بازی فرا خوانده می شد، می  توانست  بیشتر تحت فشار قرار بگیرد با این وجود ‌این خط دفاع با حضور میلاد محمدی، رامین رضاییان، محمد رضا خانزاده، حسن کنعانی باید در چند  صحنه  بهتر از این عمل می کردند.


کی روش ترجیح داد در مرکز خط دفاع بعد از مصدومیت مجید حسینی که هنگام گرم کردن به وقوع پیوست از حسین کنعانی استفاده کند و او را در کنار مدافع مورد علاقه اش یعنی  محمد رضا خانزاده قرار دهد، دو بازیکنی که به شدت مورد انتقادات رسانه ها قرار دارند و البته درخشش این دو می توانست تا حدی موجب کم رنگ شدن این جو شود.


مربی پرتغالی تیم ملی درسمت راست خط دفاعی از رامین رضاییان استفاده کرد که به تازگی به باشگاه الشحانیه قطر پیوسته و همین برای کی روش کافی بود  تا با خیال راحت از او در این منطقه استفاده کند اما از رامین رضاییان که در حضور مدافعینی مثل سدریک سوارز و کارواخال و امرابات به عنوان بهترین دفاع راست گروهمان در جام جهانی انتخاب شد انتظار بسیار بیشتری می رود. رامین اگر می خواهد دوباره به فرم سابقش برگردد باید تنها به درخشش در لیگ قطر بسنده نکند و با توجه به شناختی که از او داریم می توانیم به او امیدوار باشیم.  

 

1356265


کی‌روش در سمت چپ خط دفاعی هم از میلاد محمدی بهره برد بازیکنی که در طول این دیدار مثل همیشه دوندگی زیادی داشت اما  نتوانست تاثیر چندانی در امور تهاجمی ایفا کند.


میلاد محمدی رقیب بسیار آماده و با تجربه ای  دارد، کسی که به باشگاه صد تایی ها پیوسته و این روزها در تراکتور هر هفته بهتر از هفته قبل عمل می کند.


البته خط دفاعی تیم ملی ممکن است تغییرات بسیاری را در جام ملت های آسیا به خود ببیند اما به هر حال خط دفاعی منطقه ای است که میزان مصدومیت ها  به علت درگیری های بیشتر از هر پستی است، درست مثل مصدومیت امروز مجید حسینی که هنگام کرم کردن رخ داد.

دیدگاه‌ها