کد خبر : 1570227 | 30 آبان 1397 ساعت 09:13 | 51.5K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق خوب برای تیم برانکو ایوانکوویچ

بازگشت مهندس پرسپولیس در آستانه جدال حساس

وینگر پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های خود را در استادیوم آزادی به اجرا گذاشت تا بار دیگر توانایی خود را به اثبات برساند.

به گزارش "ورزش سه"، یک بازگشت قابل اعتنا برای امید عالیشاه می‌توانست باشد وقتی او در دیداری که پرسپولیس با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کرد، توانست نقش پررنگی از خود به جا بگذارد.


عالیشاه زمانی که از پرسپولیس جدا شد تا برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شود هرگز تصور نمی‌کرد با بدترین سرنوشت مواجه شود. محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی باعث شد تا او بیش از یک فصل را دور از فوتبال پشت سر بگذارد و طبیعی بود که در بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم از نظر روحی و هم بدنی و کیفی در شرایط ایده‌آل گذشته قرار نداشته باشد. با این حال این بازیکن با روحیه بالا به دنبال جبران روزهایی بود که از دست داده بود اما بعد از یک شروع خوب و امیدوارکننده در ادامه در مسیر بدشانسی و افول قرار گرفت.

 


عالیشاه در ادامه در آستانه فینال آسیا در آزادی بزرگترین جدالی که می‌توانست در آن حضور داشته باشد را نیز از دست داد تا هجمه‌ها نسبت به او افزایش یابد اما انتشار تصاویری از مچ ورم کرده و کبودش باعث شد تا نگاه‌ها بار دیگر متفاوت شود. عالیشاه نیاز به یک بازگشت بزرگ داشت و جدال با پیکان می‌توانست این فرصت برای او باشد و البته به خوبی از آن سود برد. در روزی که برانکو سه بازیکن تاثیرگذار تیمش را در این دیدار در اختیار نداشت و با مصدومیت ماهینی و انصاری نیز عرصه بر او تنگ‌تر شده بود، عالیشاه به ستاره خط میانی تیمش تبدیل شد. عالیشاه که از مصدومیت پایش به عنوان بزرگترین حسرتش بابت از دست دادن فینال نام برده بود، در این بازی حتی با وجود مصدومیت شدیدی که با خونریزی دهانش همراه شده بود و او را به سوژه فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل کرده بود نیز تا لحظات پایانی برای موفقیت سرخپوشان تلاش کرد. نمایش تکنیکی و سرعت بالای او در انتقال توپ و ایجاد موقعیت برای پرسپولیس باعث شد تا آنها در نهایت به یک پیروزی بزرگ دست یابند. عالیشاه که بعد از عدم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا علیرغم وجود آثار مصدومیت همچنان از انگیزه بالایی برخوردار بود در این بازی موفق شد با یک پاس گل دیدنی تیمش را به جریان بازی برگرداند و آنها را امیدوار به کسب پیروزی و امتیاز کند.

 


نقطه اوج نمایش او در این بازی دهان خون آلود این بازیکن بود؛ جایی که اکنون به هشتگی برای نمایش غیرت و تعصب بازیکنان این تیم تبدیل شده است و نشان می‌دهد چرا آنها در این شرایط سخت و جانفرسا همچنان یک قدم از خواسته خود برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر کوتاه نمی‌آیند. عالیشاه در دومین بازی پیاپی خود در فصل جاری موفق به ارسال پاس گل شده است. بعد از پاس گلی که در تختی برای کامیابی نیا مهیا کرد، اینبار هم او هافبک دفاعی تیمش را در محوطه هجده قدم دید و تیمش را به گل تساوی رساند. بازیکنی که در لیگ چهاردهم با بهترین آمار عنوان برترین پاسور فصل را به خود اختصاص داده بود و اکنون هم امیدوار است بتواند در بازگشت مجدد به جمع سرخپوشان مهندسی گل‌های تیمش را عهده‌دار شود.


عالیشاه اکنون بازی بزرگ فصل را البته پیش رو خواهد داشت. یک و نیم فصل حضور ناکام در تراکتورسازی که با مشکل این باشگاه در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی همراه بود، در پایان با مشکلات و حواشی عجیبی موجب پایان کارشان شد. عالیشاه علیرغم اعلام مصدومیت خود با هجمه سنگینی از سوی هواداران تراکتورسازی مواجه شد واکنون انگیزه زیادی برای نمایش موفق در هفته آتی لیگ در آزادی و مقابل آنها خواهد داشت. باید دید ستاره بازی پیکان در جدال با تراکتورسازی نیز برانکو ایوانکوویچ را به موفقیت خواهد رساند یا خیر. هرچند با انگیزه و روندی که اکنون دنبال می‌کند و با محبوبیتی که نزد هواداران پرسپولیس کسب کرده، این انتظار دور از ذهن نخواهد بود که به چهره اول این جدال حساس تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها