کد خبر : 1570239 | 30 آبان 1397 ساعت 09:49 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

برابر پرسپولیس فقط بدشانس بودیم

کریمی: تعویض من باعث گلزنی کامیابی نیا شد

هافبک جوان پیکان که تا زمان حضورش در زمین به خوبی موفق به اجرای خواسته‌های مجید جلالی شده بود، با توجه به مصدومیت از زمین خارج شد تا کامیابی نیا فرصت مناسبی برای گلزنی به دست بیاورد.

کریمی: تعویض من باعث گلزنی کامیابی نیا شد

به گزارش "ورزش سه"، بنا به اظهارات کادرفنی پیکان امیرحسین کریمی در طول زمانی که در زمین حضور داشت به خوبی توانسته بود تدابیر فنی آنها را اجرا کند و تعادل را در خط میانی این تیم برابر پرسپولیس شکل داده بود. این بازیکن اما در دقیقه 70 با مصدومیت همسترینگ از زمین خارج شد تا فرصت مناسبی برای گلزنی کامیابی نیا به عنوان یار مستقیم او شکل گیرد. هافبک جوان پیکان تیمش را در جدال با پرسپولیس بدشانس می‌داند و مدعی است به زودی آنها به روند موفق ابتدای فصل بازخواهند گشت.


امیرحسین کریمی در این خصوص به ورزش سه می‌گوید: بازی را خوب به جریان انداخته بودیم و کاملا با برنامه برابر پرسپولیس حاضر شدیم. توانستیم در نیمه اول هم با برد به رختکن برویم اما اتفاقات عجیب فوتبال به سراغ ما آمد و در نهایت شکست خوردیم. صد درصد شایسته برد در این بازی بودیم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم ما باید با پیروزی آزادی را ترک می‌کردیم اما چه می‌توانم بگویم به جز اینکه بدشانس بودیم.


وی در واکنش به این سوال که با توجه به شرایط پرسپولیس انتظار شکست شاگردان برانکو دور از انتظار نبود گفت: ما برای پرسپولیس در هر حالتی احترام قائلیم. برای تمام حریفان احترام قائل هستیم. اما اینکه می‌گویید پرسپولیس ضعیف بود درست نیست. مگر همین پرسپولیس به فینال نرسیده بود. تنها غایب آنها محمد انصاری، نوراللهی و بشار رسن بودند. به جای دو نفر آنها که سیامک نعمتی و عالیشاه به ترکیب اضافه شده بودند و انصافا هم عملکرد خوبی داشتند. ما به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و برای ما هیچ حریفی فرق ندارد و ما به دنبال نمایش تیم خود و اجرای تدابیر آقای جلالی هستیم اما واقعا بدشانس بودیم. 10 سال دیگر هم آن اتفاق برای شیخ ویسی نمی‌افتد و او واقعا دروازه‌بان کاربلدی است اما در این بازی بدشانسی باعث شد از امتیاز محروم شویم.


هافبک پیکان درباره عملکرد داور و اعتراضاتی که به عملکرد داور جوان این بازی داشتند گفت: اکنون چه فایده‌ای دارد درباره آن حرف بزنیم. بازی تمام شده و ما در خیلی از بازی‌ها به آنچه که دنبالش بودیم به دلیل اشتباه داور نرسیدیم. هیچ چیزی به تیم ما بازنگشت. مطمئنا اشتباهاتی وجود داشته اما اکنون تمرکز روی این اشتباهات ما را از مسیر دور خواهد کرد و به دنبال این هستم تا ریکاوری مناسبی برای ادامه لیگ داشته باشیم.


وی که در دقیقه 70 با توجه به مصدومیت مجبور به ترک زمین شد در خصوص گل این تیم می‌گوید: در این دقیقه با مصدومیت همسترینگ و گرفتگی عضله مواجه شدم. کادرفنی مجبور به تعویضم شد و من مامور مهار کامیابی نیا در محوطه جریمه بودم. با توجه به تعویض و اینکه یار تعویضی تا زمان حضور در محوطه جریمه با سوت داور بازی شروع شده بود، کامیابی نیا بدون مزاحمت موفق شد گل بزند. اگر مصدوم نمی‌شدم این گل به ثمر نمی‌رسید و این هم بدشانسی دیگر تیمم بود.


کریمی درباره هفته‌های ناکامی ادامه دار برای پیکان گفت: ما روند خوبی داشتیم اما وقفه در لیگ باعث شد تا از شرایط دور شویم. این را کسانی که فوتبال بازی می‌کنند کاملا متوجه می‌شوند. ما بعد از روزهای خوبی که داشتیم نزدیک به یک ماه دور از مسابقه بودیم. این باعث شد از شرایط خارج شویم. در بازگشت هم خیلی بدشانس بودیم. نتایج ما بر اساس کیفیتی که در زمین ارائه دادیم نبود و آن را می‌توانید از تماشای بازی‌ها ببینید. با این حال مطمئنا شرایط به این شکل ادامه نخواهد داشت و ما خیلی زود برخواهیم گشت.


هافبک پیکان در پایان گفت: پیکان هم از کادرفنی و هم بازیکنان خوبی شکل گرفته و مسلما شرایط به این شکل ادامه نخواهد داشت و ما خیلی زود به جدول لیگ برخواهیم گشت. همه برای بازی با فولاد انگیزه کافی را داریم و مطمئن باشید با نتیجه مناسبی این بازی را به پایان خواهیم رساند. توجه کنید که ما هنوز در جمع مدعیان لیگ قرار داریم و بلندپروازی ما تمام نخواهد شد و این روزها ادامه ندارد و به زودی تمام می‌شود.

دیدگاه‌ها