کد خبر : 1570255 | 30 آبان 1397 ساعت 10:25 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

۴۸ ماه تا شروع جام جهانی قطر؛

دوباره اوج هیجان؛ ۴ سال آینده در چنین روزی...

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ دقیقا چهار سال آینده در کشور قطر آغاز می‌شود.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در حال آماده سازی برای مسابقات جام ملتهای آسیا است که در ابتدای سال ۲۰۱۹ برگزار می شود.

 

پس از پایان این تورنمنت مهم، اصلی ترین هدف ملی پوشان ایران، رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. مهم ترین رقابت های فوتبال جهان پس از بیست سال دوباره به قاره آسیا برمی گردد و این بار در همسایگی ایران برگزار می شود.

 

اما امروز در نوع خود برای تمام کشورهای دنیا که هدف حضور در جام جهانی بعدی را دارند و همینطور برای میزبان این رقابت ها روز خاصی است.

 

در حالی که جام جهانی همیشه یک تورنمنت تابستانی بوده، به دلیل شرایط جوی قطر قرار است در نیمه دوم پاییز برگزار شود. کشور قطر که با هزینه های فراوان به دنبال برگزاری هرچه بهتر این مسابقات است، از امروز دقیقا ۴ سال تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ زمان دارد.

 

 تابلوهایی که در قطر، برای نمایش مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی نصب شده، عصر امروز زمان ۴۸ ماه، صفر روز، صفر ساعت و صفر دقیقه را نشان خواهند داد.

 

1356359

 

وضعیت تابلوهای نمایش زمان مانده به آغاز جام جهانی در شب گذشته

 

نکته جالب این است که دمای هوا در قطر حدود ۲۲ درجه گزارش شده که ایده آل برای برگزاری مسابقات فوتبال است. در واقع در این مقطع زمانی از سال، قطر شرایط کاملا مناسبی برای میزبانی از جام جهانی دارد. هرچند استادیوم های این کشور به دلیل مجهز بودن از نظر سیستم های سرمایشی، کلا مشکلی برای فراهم کردن دمای مناسب برگزاری بازی های فوتبال ندارند.

 

1356360

دیدگاه‌ها